niedziela, 30 grudnia 2018

Ostatnie w tym roku

Cześć! Jak mówiłam, tak (wyjątkowo!) robię. Kartki dla rodziców i dla dziadków. Uwaga, nowość u mnie, hihi. Próbowałam papier akwarelowy. Malowałam na nim rozwodnionymi akrylami i było cudownie! To takie przyjemne patrzeć jak za małym pociągnięciem powstaje cienka, delikatna kreska, a po chwili woda wsiąka w papier i zostaje tylko kolorowa smuga. No, spodobało mi się :D
Oto one. Co o nich sądzicie? Szczera krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających!
                                                                                                             Ann





15 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta malowana kartka, uwielbiam takie nietuzinkowe projekty! Myślę, że powinnaś spróbować akwareli. Druga karteczka bardziej klasyczna ale również urocza.
    Jeszcze raz - szczęśliwego Nowego Roku Ann!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i radę Ewuniu! Szczęśliwego nowego roku!😊😃

      Usuń
  2. Mnie też się podoba ta malowana :) najlepsze życzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) Ślicznie wyszło to malowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka!
    Wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku,śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola amiga! una tarjeta preciosa un trabajo hecho a mano único, original y personalizado
    precioso!!feliz 2019 te deseo muchas bendiciones, y muchas oportunidades en tu vida, muy sinceramente, gracias por tu visita
    hasta pronto!!
    Besos!!😚😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Anaisa por tus palabras afectuosas y las felicitaciones 😊 ¡Feliz año!

      Usuń