sobota, 5 stycznia 2019

Wyzwanie czytelnicze 2018 (i 2019)

Dobry wieczór! Nowy rok bieży... i czas podsumować wyzwanie czytelnicze u Ani, w którym brałam udział. Łącznie, w te 365 dni roku 2018 przeczytałam 18 pozycji. W tym cała seria"Wiedźmina", kilka lektur szkolnych (wyjątkowo, bo raczej od nich stronię), a także moi ulubieni pisarze, czyli Philippa Gregory, pisząca powieści historyczne, oraz Wiliam Shakespeare, którego przedstawiać chyba nie muszę. Najkrótszą książką była "Gloria victis" Elizy Orzeszkowej - zaledwie 36 stron. Najdłuższa zaś okazała się  "Władczyni rzek" Philippy Gregory - 544 strony. Zatem w ciągu całego roku udało mi się przeczytać niewiele, bo tylko 6122 strony, jednak wyzwanie zaliczone ;)


W tym roku podejmuję się także innego wyzwania. Zostało one wymyślone przez moją kreatywną panią polonistkę, mgr Alicję Podstolec. Za jej zgodą pokazuję plakat z wyzwaniem, który powolutku będę wypełniać. Przyznać muszę, że urzekł mnie styl rysowania pani Podstolec, dlatego z tym większą radością sięgam po jej materiały dodatkowe. 


Jeżeli będziecie zainteresowane moimi tegorocznymi postępami w czytaniu, zapraszam do zakładki z tegorocznym i poprzednim wyzwaniem. Miłego weekendu!

                                                                                              Ann

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Asiu, już zaczynam czytać pierwszą książkę 😉

      Usuń
  2. Trzymam kciuki :) wielu ciekawych lektur życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że masz przed sobą takie wyzwanie ja także dużo czytam,codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho, to podziwiam Elu :) Ja tak mało czytałam w ubiegłym roku. Chcę się jakoś zmotywować.

      Usuń
  4. Dzień dobry! Czy mogłabym również podjąć to wyzwanie i napisać o nim na swoim profilu na FB @kowalewskapanpage i Insta Katarzyna_Kowalewska_autorka.
    Mnie też bardzo spodobała się grafika, a zadania do przeczytania fajne, nietypowe. :)

    OdpowiedzUsuń