poniedziałek, 14 stycznia 2019

Dla Zuzi

Witajcie! W mojej szkole zorganizowano akcję tworzenia kartek urodzinowych dla siedmioletniej Zuzi. Dziewczynka choruje na nowotwór i tym skromnym podarunkiem uczniowie chcą wywołać uśmiech na jej twarzyczce. Oto moja praca. Korzystałam z pięknych papierów z LaseroweLove, które otrzymałam pod choinkę od wspaniałej koleżanki.  Pingwinka rysowałam sama, czarny marker i kredki ołówkowe Lyra.
Dziękuję za Wasze ciepłe słowa i rady.Bardzo je sobie cenię, bo są nie tylko motywacją, ale i potrzebną krytyką, by móc się "twórczo" rozwijać 😊 Miłego popołudnia!

                                                                                                               Ann


20 komentarzy:

  1. piękna i przeurocza karteczka! na pewno wywoła uśmiech ! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszedł Ci niezły słodziak z pingwinka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywna karteczka :) I jakże miły gest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy pingwinek, słodka karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała akcja i radosny pingwinek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza karteczka Ann, jestem pewna że się spodoba :)
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto brać udział w takich akcjach. Pingwinek zapewne ją ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam informację, że dziewczynka dostała kartki i naprawdę była nimi zachwycona 😃 Masz rację Tina, warto!!

      Usuń