niedziela, 23 grudnia 2018

Nowy sposób na zawieszki

Dobry wieczór moje drogie! Ostatnie dni poświęcone są strikte szykowaniu rzeczy i potraw na Wigilię i same święta, ale także wykańczam wszystkie zaczęte ozdoby. Na blogu pusto co prawda, jednak teraz zrobiłam tyle różności, że nie wiem, kiedy to wszystko popublikuję ;) Tym bardziej, że prezenty nie mogłam pokazywać przed ich wręczeniem. W wyniku dzisiejszej pracy, powstały zawieszki przy użyciu sztywnej folii i farb window color (gorąco polecam). Szkoda, bo coraz ciężej dostać te farby, a uwierzcie, cudeńka można za ich pomocą wyczarować na szybach w domu.







Dalej prezentuję Wam kartkę dla pewnej kochanej osoby. Jakby nie patrzeć to sama pomagała mi ją robić :D Poisencja robiona przeze mnie (tu wpis), trochę scrapków, srebrna farba Pentart, brokat, granatowy tusz z Latarni Morskiej. Chyba się spodobała :) 





Zapewne jutro ani ja, ani Wy nie będziemy zbyt dużo przesiadywały w blogosferze, więc już teraz pragnę złożyć Wam ciepłe życzenia. Przeżyjcie miło te piękne święta Bożego Narodzenia :)

Dużo zdrowia, radości, uśmiechu, siły, miłości, a przede wszystkim błogosławieństwa Bożego płynącego z Narodzenia Pańskiego, abyście Wy i Wasze rodziny zawsze pamiętały o Panu Bogu, który przychodzi do naszych serc. WESOŁYCH ŚWIĄT!

                              Ann Goldwin

12 komentarzy:

  1. Zdrowych,spokojnych i wesołych ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych,spokojnych i wesołych ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na zawieszki. Kartka też śliczna :).

    Wesołych Świąt :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają 😊

      Usuń
  4. Super pomysł! Wesołych Świąt! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Una idea muy original la de los colgantes, me gustan mucho, y la tarjeta muy linda y sus colores también! muy bonita labor!!

    Besos!!😚😚

    OdpowiedzUsuń