wtorek, 21 maja 2019

Lustereczko, powiedz przecie

Cześć! Tak na odmianę, niekartkowo dzisiaj. Miałam mały remont pokoju trzy tygodnie temu i chciałam odświeżyć nieco zakupione kiedyś na jarmarku lustro z szufladką. Takie proste, drewniane, w odcieniach brązu. Aby pasowało do pozostałych ozdób w pomieszczeniu, użyłam białej farby akrylowej i serwetki z motywem vintage, podobnie jak i papier ryżowy ze Stamperii (boki). Całość pokryta wzorem jest dodatkowo pocieniowana rozwodnionymi akrylówkami, a na wykończenie wykorzystałam lakier z połyskiem (Pentart). Pracę zgłaszam w Art-Piaskownicy.
Zdjęcia niestety nie najlepsze, pochmurno, no i ciężko mi było sfotografować tak sporą rzecz. Dalej jestem początkującą w tej dziedzinie, ale coraz bardziej się wkręcam. Jak oceniacie moje starania?
 Miłego dnia!
                                                                                                                    Ann









20 komentarzy:

  1. Myślę, że jak na początki to jest bardzo obiecująco! :) Dziękuję za przyłączenie się do wspólnej zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, nadałaś piękny rys indywidualności temu lustereczku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne słowa, Małgosiu! 😃😍 Dziękuję!

      Usuń
  3. Toaletka nabrała klimatu ;) Za to lakierowanie musiałbo być męczące (chyba, że toaletkę da się rozłożyć na części).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja to kilka dni robiłam, żeby na dobre wszystko wysychało 😃 Niemniej było warto 😊 Dzięki!

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyszło :)) Super praca :) Podoba mi się bardzo :) Serdeczności posyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lusterko w nowej odsłonie prezentuje się świetnie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Супер! Интересная работа! Спасибо за участие в задании блога Art рiaskownicа! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ciekawie i tworzy oryginalny klimat. Gratuluję Ci pomysłu i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne,lubię ten styl.

    OdpowiedzUsuń