czwartek, 20 czerwca 2019

Dla taty

Witajcie! Ostatnie dni przyniosły trochę ochłody. Na całe szczęście, bo przy tak wysokich temperaturach człowiek nie ma siły nawet na rzeczy, które lubi robić. Robótki leżały odłogiem, jedynie teraz powstała jedna męska kartka, na zbliżający się Dzień Ojca. 
Wykorzystałam kolekcję papierów Lemoncraft, tag od Craft O'Clock. Sznurek jutowy, gaza zafarbowana na beżowo, kwiaty papierowe oraz ze wstążki. Do tego potuszowane scrapki ze SnipArtu. Napis odręczny. Pracę zgłaszam tutaj. Wybrałam napis, sznurek i kolor beżowy, czyli pierwszy wers.
Wakacje już za rogiem, macie jakieś plany, postanowienia? Mi gdzieś po głowie chodzi nadrobić czytelnicze zaległości, ale lekturami różnie bywa... ;)  Z roku na rok coraz bardziej tęsknię za przyjaciółmi podczas tej letniej przerwy. Może tym razem uda mi się jakoś wspólnie z nimi spędzić czas. Pozdrawiam Was i przesyłam uściski!
                                                                                                              Ann

PS. Oj, zapuściłam się, trzeba porządki na tym blogu porobić, bo tu wręcz wiatr hula!





14 komentarzy: