niedziela, 30 czerwca 2019

Wiosenne kwiaty w lecie

Czyli o tym, jak ja potrafię się guzdrać, hehe! Witajcie. Jednak szybciej mimo wszytko tworzę niż publikuję swoje prace. Te świeczniki, wykonane techniką decoupage, zrobiłam na początku wiosny. Najlepsze, że stoją cały ten czas u mnie na szafkach! Do ich zdobienie oprócz serwetki, użyłam jak zwykle farb akrylowych.
W międzyczasie, wakacyjnym już, miałam taką wielką chęć narysowania czegoś. Nie potrafię, też niespecjalnie lubię, na sam widok gumki do gumowania robi się gorzej. Ale dziwne pomysły i zachcianki nachodzą czasami każdego. Pracowałam na papierze akwarelowym pastelami olejnymi, dla efektu (noo, bardziej dlatego, że to uwielbiam) pochlapałam rysunek rozwodnionymi akrylówkami. Na koniec utrwaliłam go lakierem w sprayu.
To było takie spontaniczne rysowanie dla rozrywki, więc genialnych efektów się nie spodziewałam. Grunt, że dało to trochę przyjemności! Kochane, wytrwania w upale życzę, trzymajcie się, podobno ma wkrótce być lepiej. No i na dłużej niż dwa dni... Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe (w tym dobrym, rzecz jasna, znaczeniu ;) słowa. Uściski!

                                                                                                     Ann



18 komentarzy:

  1. Uwielbiam świece. A tak pięknie ozdobione, mogą być wspaniałą dekoracją mieszkania. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Zapalona świeca jest przepiękna, ale i taka ozdobna zapachowa ma swój urok. Dzięki Agnieszko!😊

      Usuń
  2. Na punkcie świeczników miałam kiedyś niezłego świra , więc oczywiście mi się podobają, ale piórko mnie zauroczyło, piękne jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! 😊 Muszę poszukać u Ciebie tych świeczników w takim razie!

      Usuń
  3. Efekt końcowy mnie powalił, w pozytywnym tego słowa znaczenia. Śliczne są te świeczniki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczniki wyglądają niesamowicie, zamknęłaś w nich magię i wszystko, co najpiękniejsze... Pozdrawiam, będę odwiedzać Twojego bloga częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło Maks! Witam w moich skromnych progach, hehe 😉

      Usuń
  5. Bardzo ładny komplet :) Obrazek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne świeczniki, piękny wzór i fajne te zielone przecierania :) Obrazek super, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny różany motyw na świecznikach, wspaniale wygląda na tle zieleni :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń