niedziela, 5 maja 2019

Pokazujemy rogi

W tym miesiącu możemy pokazywać rogi. No, przynajmniej w wyzwaniu kwietniowym u Ewy - Hubki. Z pomysłowością było jako tako, poszłam na łatwiznę i umieściłam mały scrapek renifera na pracy. Żeby zrobić na przekór swoim standardom w kartkowaniu, główne miejsce zajął tym razem napis. To był dobry pomysł. Nawalenie mnóstwa kordonka już trochę mniej... Podoba mi się sznurek jutowy w tle, ciekawa kompozycja z niego wyszła (poniżej zdjęcie, jeślibyście chciały wiedzieć, jak go dodałam). Na wykończenie użyłam pasty strukturalnej "śnieg" z SeeArtu, brokatu, perełek, niebieskiego tuszu z Latarni Morskiej i farby metalicznej niebieskie srebro z Pentartu. A, i trochę białej akrylówki, na popryskanie pracy. Scrapek i napis z Eko-Deco. Pracę zgłaszam tutaj na wyzwanie. Miłego tygodnia Wam życzę!
                                                                                                                Ann





16 komentarzy: