środa, 27 marca 2019

Wkraczanie w dorosłość

Witajcie moje drogie! Pora na prezentację ostatniej z trzech męskich kartek, które miałam do zrobienia. Było to dla mnie nie lada wyzwanie. Nie tylko dlatego, że zadanie wymagało zastosowania innej palety barw czy ograniczenia typowo kobiecych dodatków jak kwiaty, ale również osoby, do których kartki były kierowane są mi bardzo bliskie :) Dzisiaj czas na drugą osiemnastkową. Spróbowałam już po raz drugi pewnej techniki, sposobu (?) na ozdobienie tła. Z racji, że posiadałam resztki pomarańczowego kartonu, który pasuje mi do niewielu prac, postanowiłam wreszcie go jakoś ciekawie zużyć. Tzw. gryzmoły kredkami ołówkowymi oraz farbami akrylowymi, raz: sprawiły mi super zabawę, dwa: stworzyły nietuzinkowe wykończenie. Dalej wykorzystałam pozostałości białego papieru, czarnego, a także żółte i zielone wycinki z wykrojnika. Stempel stąd.
Pracę ze względu na skrawki papierów i resztki wycinków zgłaszam tutaj, w Szufladzie. Co myślicie o takiej prostej kartce? Mam nadzieję, że u Was wiosna zagościła na dobre. Ja ciągle o niej, ale to jest TEN czas w roku, gdy mogę oddychać pełną piersią i smakować każdą chwilę spędzoną w otoczeniu natury.
Dziękuję Wam baaardzo za Wasze odwiedziny, witam nowo przybyłe Czytelniczki i gorąco dziękuję za Wasze rady, opinie pozostawiane w komentarzach. Jesteście wspaniałe! 💚😀 Dobrego dnia Wam życzę!

                                                                                                        Ann



20 komentarzy:

  1. Fajna kartka i super sentencja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło naprawdę świetnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Idealne dla mężczyzn. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka! Bardzo pomysłowa i zdecydowanie "facetowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalna i prawdziwie męska karteczka.
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe tło! Alfabet to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń