środa, 20 marca 2019

Haftujemy na dzień dobry wiośnie

Dzień dobry! Mam taki niedobór kolorów, ciepełka. Wracając do domu wydłużyłam sobie chociaż nieco trasę i napawałam się widokiem zazieleniających się pól. Wbrew zdaniu moich kolegów, nadal jest chłodno, a ja ciągle marznę. Dzięki Bogu jutro już wiosna!
Na poprawienie sobie nastroju stworzyłam taką niewielką zawieszkę wielkanocną. Mulina mieszana (DMC i Ariadna), sama dobierałam; filc zielony, szary, satynowa wstążeczka (0,5 cm); wzór z pisma "Kram z robótkami, dodatek specjalny nr 2/2014". Ozdoba ma wymiary około 8,5x7,5 cm. Zgłaszam ją na zabawę u Uli. Sponsorem nagród jest Needle&Art.
A jak Wy powitacie jutro wiosnę? Dzień wagarowicza czy może topienie marzanny? Ja będę dalej usilnie poszukiwała oznak mojej ulubionej pory roku ;) Do usłyszenia!

                                                                                                  Ann




 

34 komentarze:

  1. Przesłodki hafcik :) przesyłam wiosenne uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wiosenna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zajączek, Aniu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę ślicznie. Podziwiam Twój talent. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy zajączek :) dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna zawieszka powstała, a haftowany zajączek przeuroczy! powodzenia w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny zajączek piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie haftowane jajko !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik i króliczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zajączek :*
    U mojego Synka na pierwszy dzień wiosny, pojechali do kina :/ szkoda, że odchodzi się od tradycji topienia marzanny - podobno to nie ekologiczne. Smutne to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! 😊 U mnie z braku rzeki czy potoku zawsze się marzannę paliło. Tak brat pozbył się drewnianej łyżki od mamy, hehe!

      Usuń