niedziela, 17 marca 2019

Kwiatowa dla mamy

Poszalałam. Tyle "cosiów" na jednej kartce to chyba jeszcze nie miałam. To dobry znak, wreszcie na całego wkręcam się w technikę scrapbookingu :) Praca powstała z myślą o mamie, prawdopodobnie podaruję jej to z okazji majowego święta. Tak, tworzę z dużym wyprzedzeniem, nie uwierzycie jak bardzo potrafię być zapominalska i spóźnialska! Użyłam kilku nowych nabytków: papierowych kwiatów, brązowego tusz z Latarni Morskiej i tekturek ze SnipArtu. A także złota i turkusowa farba window color, materiałowe kwiatki, biały kordonek, złoty żelopis,  półperełki, szablon ze Stamperii oraz digi stempel od Agnes B. Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Filigrankach.
Czas tak szybko płynie. Pomyśleć, że dopiero co zaczynaliśmy nowy rok. Nadal wyczekuję wiosny, może te silne wiatry przegonią chmury i zimno, a pokaże się słońce? Widziałam już pierwsze krokusy i przebiśniegi, co roku wydaje się ich być mniej. Życzę Wam zdrowia, bo trudno o nie przy tej kapryśnej pogodzie i ciepło pozdrawiam :)

                                                                                       Uściski, Ann





28 komentarzy:

  1. Urocza kartka i taka bogata w kwiaty **

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie kwiatowa kartka :) Widzę ,że rozwijasz swoje zdolności , bo karteczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko! Staram się, bo naprawdę sprawia mi to ogromną przyjemność 😊

      Usuń
  3. Śliczna, taka radosna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślizna,kolorowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, bardzo optymistyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka, taka kolorowa!

    Zapraszam do siebie:
    https://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, piękna, naprawdę niezwykła kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Czas szybko płynie, ucieka niemalże między palcami ;) Dobrze, że masz już gotową kartkę, ja się nigdy nie nauczę by tworzyć z wyprzedzeniem ;) Dziękuję za wspólną zabawę z filigrankami, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję bardzo 😊 Przyznać niestety muszę, że ja tylko z kartkami tak z wyprzedzeniem...

      Usuń
  9. Ciekawa kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kompozycja! :) Ja wciąż pracuję nad ilością 'cosiów" na kartce - Tobie to świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń