wtorek, 31 marca 2020

Taka moda teraz

Witajcie! Kolejna odskocznia od tradycyjnych kartek. Kiedyś weszłam w posiadanie pięknych stempli od BoBunny, pora je wypróbować. A że lubię eksperymentować z kolorem i jego ekspozycją, to tym razem powstały trzy tagi. Takie w formie... "eko"? Bo to teraz jakaś taka moda. Nie zawsze związana z dbaniem o środowisko, ale charakteryzuje się (przynajmniej tak wynika z moich obserwacji) naturalną kolorystyką, również takowymi materiałami, promuje wzory roślin, zwierząt. Więc botanika, liście, kwiatki. Fajnie się pracowało, tylko do czego ja tych tagów mam użyć???
Czekam na cenne rady i pomysły :D
Pochwalę się trochę, co kupiłam w OdADoZet. Udało mi się zrobić fajny zapasik foamiranu i wreszcie kupiłam BAZY! Koniec z mozolnym wymierzaniem i przycinaniem każdej formy pod kartkę... Do tego różne drobiazgi i zaraz mam więcej ochoty do tworzenia :)
Jak Was odwiedzam w Waszych miejscach w internecie, to widzę, że żyjecie, dajecie radę. Tyle pomysłów wokoło, kreatywnego spędzania czasu, także z rodziną i dziećmi. Jesteście Kochani wspaniali. Oby tak dalej, bo mnie też napełniacie pozytywną energią. Trzymajcie się dzielnie, ściskam mocno i życzę duuużo słońca, bo to też pomaga. Do następnego razu!

                                                                                             Ann

PS. Teraz patrzę na licznik, 60 stuknęło! Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny :)








Uwielbiam chlapać farbami i bawić się kolorami!



Tygrysek był pierwszy do oglądania, co zamówiłam hihi :)

8 komentarzy:

  1. Ale fajny tygrysek :) Każdy lubi takie zakupy, jak przychodzą, obejrzeć i zacząć używać. Miło tworzenia więc CI życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, w imieniu kota również 😸😊

      Usuń
  2. Fajne zapasy , na pewno się przydadzą. Kotek to wspaniały przyjaciel.:)


































    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic ostatnio nie kupuje, takie czasy :( kota masz pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą lepsze Aguś, nie martw się 😊 Dziękujemy!

      Usuń
  4. Uwielbiam takie zakupy. nic tylko siadać i tworzyć :)
    Podrap kota za uszami ode mnie , piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń