czwartek, 5 marca 2020

Piękny jubileusz

Witajcie! Poproszono mnie o wykonanie kartki z okazji 50 rocznicy ślubu. Bardzo lubię robić prace w takiej miłosnej tematyce. Cóż, mam coś z romantyczki. Praca prosta, ale starałam się jak najlepiej i starannie zrobić box. Papiery z Lemoncraft, a cytat wzięłam oczyeiscie z Pisma Świętego, najlepiej oddaje sens miłości.
Dziękuję Wam moi drodzy za odwiedziny i miłe słowa. Dobrego dnia!
                                                               Ann







22 komentarze:

  1. Bardzo piękna praca. Śliczne kwiaty i fajne ciepłe barwy. <3 Miłego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny upominek zrobiłaś, Jubilaci na pewno bardzo zadowoleni a w takim pudełku zawsze można coś jeszcze schować , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka rocznica wymaga pięknej oprawy . Taka kartka jest idealna na taką okazję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny box. Z pewnością sprawił wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca na przepiękna okazję. Aż można pozazdrościć jednego i drugiego:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Un lindo! lindo! trabajo, cuando talento y creatividad tienes!!

    Besotes y abrazos!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna rocznica i cudowny box. Gratuluję Aniu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny box z okazji ślubu,ja również lubię najbardziej romantyczne klimaty ;-)
    dziękuję za wizytę na moim blogu i dziękuję za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń