piątek, 20 marca 2020

Motywacja

Cześć wszystkim! Jak już nieraz wspominałam, miewam takie "artystyczne porywy" i zaczynam wtedy próbować jakiś nowych technik. Bardzo zaciekawił mnie lettering czy bardziej po naszemu, nowoczesna kaligrafia. Może to nie to samo, co kiedyś, ale też robi wrażenie. Żeby nie było, ja to nawet nie mogę powiedzieć, że chociaż liznęłam temat. Ale tworzyć notatki, bawić się kolorem i próbować różne materiały to ja uwielbiam. A że w szafce leży kupiony jakiś czas temu blok akwarelowy, to czemu by sobie nie popisać? Takie "cuś" mi powstało. Jest to cytat E. E. Cummings'a, poznałam te słowa dzięki mojej polonistce z gimnazjum. Bardzo mi się spodobał.
Ach, Kochani, u Was też tak pięknie pachnie wiosną na dworze? Pisałam wcześniej wypracowanie, jako uczniowie siedzimy teraz niestety cały czas przy biurku w domu. Z tego powodu mam wyłączoną muzykę (co musicie wiedzieć rzadko się zdarza) i po prostu jestem oczarowana symfonią dźwięków przyrody, które dochodzą z zewnątrz. Lubicie śpiew ptaków? Dla mnie to jeden z cudowniejszych odgłosów. Jest taki piękny. Do tego ten upojny zapach świeżego powietrza i trawy...
Szkoda, że w centrum miasta trudno o takie cuda. Ale może jak ruch ograniczany coraz bardziej, to i sytuacja powietrza się polepszy? Dajcie znać, jak to u Was wygląda, jak się trzymacie no i... czekajcie na wiosnę! W końcu to, O RANY, już jutro! Miłego dnia wszystkim!

                                                                                                        Ann




16 komentarzy:

  1. Łał świetnie! Ja też przez jakiś czas interesowałam się kaligrafią i jest to super hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko, to znaczy, że muszę się bardziej wkręcić 😊

      Usuń
  2. Ps. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tego się trzymaj :) zdrowia i uśmiechu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cytat, ileż ma on w sobie mocy, cudo. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna robota! U nas tez koncerty ptasie za oknem :) uwielbiam je!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry cytat w bardzo ciekawej oprawie :) ja niestety za oknem mam ruchliwą ulicę, brakuje mi bardzo możliwości posłuchania wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, wiosna taka piekna! Dziękuję Justyno 😊

      Usuń
  7. Odgłosy przyrody są dla mnie najpiękniejszą muzyką.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej można słuchać zawsze, o każdej porze, a nigdy się nie znudzi 😊

      Usuń