środa, 11 grudnia 2019

Którędy wchodzi Mikołaj?

Oczywiście, że przez komin! Witajcie moi drodzy. Ja juz na dobre się zakopałam w świąteczne materialy i wzory, teraz siedzę i powolutku, po kolei tworzę. W temacie Mikołajowego komina na dachu, chce Wam pokazać prosty exploding box z taką właśnie kompozycją w środku. Pomysł w ogóle wziął się stąd, że żadnego na początku nie miałam, więc postanowiłam użyć papierów sprzed kilku lat. A że przedstawiają doręczyciela prezentów w akcji, to całą pracę temu motywowi poświęciłam. Poszło mnóstwo pasty strukturalnej śniegowej, ale i tak już mi zaczęła zasychać. Rada dla Was, jeśli ktoś by też miał zamiar pracować z taką ilością pasty: da się, wygląda całkiem fajnie, ale musimy liczyć się z tym, że papier nam się powygina na spodzie. Na szczęście jest to mało zauważalne. Ja pomagałam sobie nagrzewnicą, którą sprezentowali mi przyjaciele. Sam kominek jest złożony z papieru, kilki cienkopisowych kresek, tuszu, kleju na gorąco do sopli i lnu do zrobienia worka na podarunki i gotowe :) Pracę posyłam TUTAJ i TUTAJ.
Miłego dnia życzę Wszystkim!
                                                                 Ann









30 komentarzy:

  1. Super naprawdę super jest ten kominek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny! Super pomysł z kominem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hihi, cieszę się bardzo, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  4. wow, rewelacyjny pomysł z tym kominem! Zachwycająca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A very nice Christmas surprise box !! I like it.

    Kisses and happy week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny box, a komin nadaje mu swoistego uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego boxa to jeszcze nie widziałam, po prostu cudo a ten komin to rewelacja:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełko, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOO! Co za komin! No i bardzo przydatna rada! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i Świata Pasji. Pozdrawiam Patrycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! :)

    Dziękuję za udział w pudełkowym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komin z tymi soplami mnie oczarował :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym i sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam, Aga Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł z tym kominem i równie świetne wykonanie :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń