wtorek, 15 października 2019

Inaczej niż zwykle

Witajcie w ten piękny dzień! Tak wiem, pewnie część z Was zaraz powie, ze u nich szaruga, zimno, a wgl to jesień niefajna. Jednak ja, kiedy wychodziłam dzisiaj z domu byłam zachwycona rześkim powietrzem, delikatna smugą mgły unoszącą się nad polami, promieniami wschodzącego słońca... Do tego taki przyjemny zapach złotej jesieni (trzeba korzystać, póki smog nie daje o sobie znać) i te wszystkie piękno barwy wokoło! Połączenie błękitu nieba z żółcią drzew, ach... Jest w tym coś urokliwego, prawda? W niedzielę poszliśmy z bratem na rower i podziwialiśmy zmiany w przyrodzie. Lubicie takie przejażdżki, spacery?
Tyle rozmyślań. Tytuł sugeruje, że dziś nieco inna praca, nie tyle w formie, co w kolorze. Zapewne pamiętacie, bo nieraz wspominam, że ja i róż za sobą nie przepadamy. Zdarza się jednak czasem taka magiczna chwila, że znajdujemy wspólny język. W ten oto sposób powstała ta karteczka, moim zdaniem całkiem delikatna i subtelna, dzięki pięknej tekturce od SnipArtu. Trochę różowej farby, mix papierów, sizal, białe ciapki, napis, lekkie posrebrzanie i gotowe! Praca została przygotowana jako lift kartki od Magdy na wyzwanie u CherryCraft. Wykorzystałam układ elementów, a zamiast kwiatka/ rozety pośrodku użyłam tekturkę. Zgłaszam się także tutaj na wyzwanie  #10 Bez kwiatka.
Dziękuję Wam kochani za odwiedziny i pozostawione słowo. Dobrego tygodnia!

                                                                                                               Ann








30 komentarzy:

  1. U mnie również piękna pogoda.
    Śliczne karteczki, zresztą jak zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace u mnie też piękna jesień

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas dzisiaj było tak ciepło, że poruszałam się bez kurtki :) Bardzo mi się podoba ta Twoja karteczka. Pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba korzystać jeszcze ze słońca 😉 Dzięki Karolino!

      Usuń
  4. Aniu, piękna praca, jest w niej wiele prawdziwego artyzmu.
    Spacer w ciepły jesienny dzień, gdy liście szeleszczą pod stopami, to coś wspaniałego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, szeleszczące liście są cudne! I łał, dziękuję za miłe słowo 😊

      Usuń
  5. wow, świetna praca, niby bez kwiatów, zbytniego przepychu, lekko surowa, ale wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda to akurat jest super:). Bardzo przyjemna jesień. Twoja karteczka jest dowodem, że można wykonać karteczkę bez dodatku kwiatu bardzo gustownie i przepięknie. Przy okazji zapraszam do siebie do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pogoda teraz to prawda. Dziękuję kochana, miło mi 😊 Na pewno zajrzę do Ciebie!

      Usuń
  7. WOW super projekt wykonałaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita praca,podziwiam. Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lift. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna!!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń