wtorek, 29 sierpnia 2017

Wakacje się kończą :(

No niestety. Ale jakby trwały wiecznie, to byśmy się znudzili. Szykując się na nowy rok szkolny, zaopatrzyłam się w mały haft, zamierzam go zacząć we wrześniu. Tym czasem, zabrałam się za sierpniowe wyzwanie u Ani, gdzie projektantką była... też Ania, ale z bloga Przystanek Kłodzko. 😃
Zachęcam Was do odwiedzenia jej bloga, bo bardzo dużo się tam dzieje. Oprócz pięknych zdjęć, robótek, znajdziecie też tam ciekawostki o samej autorce, jej pozostałe zainteresowania, a także świetne kursiki. Tak sobie poczytałam i wreszcie wiem, o co chodzi w UFO-kach czy SAL-ach. Zastanawiam się też, czy nie spróbować kiedyś zrobić exploding box...


 Moje kartki sierpniowe
Wielkanocna - zajączek i 3 kwiatki




Okolicznościowa -  słońce i kolor żółty



Bożonarodzeniowa - szopka i kolor zielony



Kolaż:


Moim zdaniem, tematy były zarazem łatwe i trudne. Łatwe, jeśli ma się pasujące grafiki. A jak się nie ma? To się kombinuje 😉 Słońce było sporym problemem, ale wymyśliłam, że słoneczniki mogą je symbolizować. A potem wpadłam na pomysł narysowania go wewnątrz kartki jako ramkę na życzenia. I wyszło! Zajączek nijak nie pasował mi tym razem do wielkanocnej pracy, więc wylądował także w środku. A szopka? Miałam gdzieś, o dziwo, grafikę, ale była niedawno... Podumałam trochę, poszperałam w tych wszystkich drobiazgach, które zbieram i powstała maleńka szopka z kawałka tektury. Postacie narysowałam sama, do tego kilka gwiazdek, napis od Eko-deco i gotowe. 
Ja na razie zmykam, trzeba jeszcze korzystać z wolnego. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie! 😊
                                                                                              Ann

12 komentarzy:

  1. Zawsze mówię, że potrzeba matką wynalazku :-) Super sobie poradziłaś z tematami i powstały bardzo fajne kartki. Gratuluje talentu do malowania , szopka wyszła świetnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, oj, masz rację 😊 Dziękuję Aniu za komplement! Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś - kartki są piękne!
    Bardzo podoba mi się dzielenie tematu na dwie części - dzięki temu i środek jest ozdobiony.
    Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Staram się czasem ozdobić także środek, bo później wystarczy tylko napisać szczere życzenia i można podarować kartkę odpowiedniej osobie. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajne prace :) Bardzo podoba mi się słońce w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Dzięki temu powstała praktyczna ramka na życzenia.

      Usuń
  4. Wspaniałe karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Witam w gronie czytelniczek! Mam nadzieję, że Ci się u mnie spodoba. Pozdrawiam Cie również!

      Usuń