środa, 12 kwietnia 2017

Wielkanoc się zbliża!

Dobry wieczór kochane! Jak tam u Was? Wszystko gotowe na Wielkanoc? U mnie jak zwykle połowa rzeczy leży, ale przynajmniej wyrobię się z kartkami i ozdobami. Już jest późno, a mam trochę do pokazania, więc może od razu zacznę.
Nieco ponad tydzień temu, udało mi się wygrać nagrodę pocieszenia u Beaty w jej candy. Gdy otwarłam paczuszkę, aż zaniemówiłam, takie piękne serwetki mi przysłała. Prawda, że cudne? Do tego była śliczna, haftowana ściegiem matematycznym kartka, ale, gapa ze mnie, zapomniałam ją sfotografować. Jeszcze raz dziękuję Ci, Beatko, za życzenia i przepiękną nagrodę!



Dalej. Jakiś czas temu powstała taka oto kartka z barankiem. Zgłaszam ją na wyzwanie w Craft Style i w It's just fun.



Na koniec... A dobra, zdjęcia. Wiosny. Bo jajko to mogę jeszcze w święta wstawić, a tak to Was zamęczę tym tekstem ;) Może jakość nie najlepsza, a chodziło o to, żeby pokazać Wam początek wiosny. Do następnego wpisu!
                                                                                                    Ann



16 komentarzy:

  1. Od razu poznałam serwetkę :):) Cieszę się ,że serwetki się podobają :)
    U nas też wiosna już za progiem stoi i się w kwiatki stroi ! O matko , nawet rym mi wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, widzisz, jaka z Ciebie poetka? 😊

      Usuń
  2. Piękne serwetki dostałaś :) i karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serwetki i Twoja karteczka!
    Życzę pięknych, rodzinnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Zdrowej i radosnej Wielkanocy! 😊

      Usuń
  4. Ciepłych, radosnych i pełnych spokoju Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna karteczka :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wielkanocnym Wyzwaniu Craft Style:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:)
    Dziękuję za udział w Wielkanocnym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń