środa, 9 września 2020

Spojrzenie wstecz

Witajcie! To zdjęcie - z 1952 roku, przedstawia moich krewnych. Już nawet nie pamiętam kogo dokładnie, wiem tylko, że chłopcem na fotografii jest mój dziadek. A ceglany budynek w tle to nasz ukochany, wielopokoleniowy dom. Nie wiem, czemu wybrałam to zdjęcie spośród tak wielu innych. W końcu do LO wykorzystuje się te szczególne, które chcemy zapamiętać. Ale w jakiś sposób ta mała karteczka została przeze mnie ukryta już parę lat temu do dziecięcych skarbów. Tuż obok starego znaczka z Janem Pawłem II, znaczkiem dinozaura z pudełka zapałek i biletem tramwajowym za dwa tysiące złotych.
Zbieracie pamiątki? Te rodzinne, z wyjazdów? A może piszecie pamiętniki? Prowadzicie journale? Tworzycie albumy, LO, wieszacie zdjęcia na ścianie, stawiacie na biurku, wywołujecie na kubek czy kalendarz?
Opowiedzcie mi, jak Wy dbacie o wspomnienia. Ja niestety muszę lecieć do reszty zajęć (powtórka z języków sama się nie zrobi). A mam tyle zaległości robótkowych, tyle prac czeka na publikację... Pewnie za niedługo się znowu do Was odezwę. Dziękuję moi drodzy za odwiedziny i pozostawione ciepłe słowa!

                                                                                                                   Ann





10 komentarzy:

  1. Świetna praca, bardzo lubię taki klimat retro. Miałem założyć album na zdjęcia z moich studiów, ale jakoś to odwlekam, muszę się za to w końcu zabrać. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, super pomysł! Musisz to zrobić, takie albumy są cudowne 😍

      Usuń
  2. Ja właśnie muszę wywołać zaległe zdjęcia, a uzbierało się ich trochę. Pozdrawiam i powodzenia w nauce języków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, wspomnienia jak ze starego kufra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jak piękne tło stanowi Twoja praca do tego zdjęcia. Takie pamiątki są ogromnie ważne.

    OdpowiedzUsuń