czwartek, 16 lipca 2020

Wiosenne wspomnienia

Witajcie w ten pochmurny dzień! U mnie, mimo pobytu na wyjeździe, pada deszcz. Ale głowa do góry, w końcu trwają wakacje... Chciałabym Wam krótko dzisiaj pokazać mały album na zdjęcia, który powstał już jakiś czas temu. Używałam uroczej kolekcji od Piątku Trzynastego. Spodobała mi się ze względu na dużą ilość kwiatów, ale przede wszystkim z powodu pięknych kolorów. Poniżej możecie wyjątkowo zobaczyć całą pracę na krótkim filmiku - niestety, nie mam wprawy w fotografowaniu większych obiektów. EDIT: wybaczcie, ale niestety nie udało mi się go dodać bezpośrednio do posta, więc odsyłam Was na mój profil na Instagramie (inna strona!).
Chcę jeszcze tylko szybko podziękować Wam gorąco za przemiłe słowa pod ostatnim wpisem. Miło jest dowiedzieć się, jak dajecie sobie radę i pozostajecie mimo wszystko radośni i optymistyczni 😊Dziękuję bardzo za słowa otuchy i, że trzymacie za mnie kciuki. Za Was wszystkich też. Ściskam mocno i pozdrawiam, korzystajcie z wakacji i odpoczywajcie!

                                                                                                                 Ann




22 komentarze:

  1. Aniu album wygląda bardzo ładnie.:) Niestety filmik nie dodał się do postu. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wypoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lenko, spróbowałam dodać link, może się uda. Dziękuję!

      Usuń
    2. Link działa Aniu.:) Śliczny delikatny album.:)

      Usuń
    3. Och, cieszę się, dzięi!

      Usuń
  2. Pieknie wyglada :) brawo :) życzę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Album jest prześliczny. 😊 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. albumik piękny, pracochłonny, ale warto było!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny albumik, mały a zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, przepiękny albumik, delikatny, romantyczny i pełen uroku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest przeuroczy, oglądałam go na Instagramie , jest bardzo delikatny, gustowny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ten album jest piękny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały album, pięknie sie będą w nim prezentować zdjęcia :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń