czwartek, 9 kwietnia 2020

Ćwiczę dalej

Witajcie! Krótko, bo każdy z Was na pewno zajęty. Pracowania nad kompozycją ciąg dalszy, dzisiaj niestety nic specjalnego. Za to wykorzystałam zrobione przez siebie kwiatki, przez co kolorystyka fajna. No i stemplowanie, tuszowanie idzie mi lepiej. Kolejna rzecz, która mnie wciągnęła hehe.  O, ale za to zaczęłam w formie zdobienia brzegów przeszywać kartki. Ciekawie według mnie wygląda, a do tego jest przyjemne. Jeszcze kilkadziesiąt kartek i może powstanie ta perfekcyjna. Miłego dnia!
                                                                                                       
                                                                                                                       Ann




14 komentarzy:

  1. piękna kartka, strasznie podoba mi się kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest naprawdę piękna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, świetna kartka a przeszycia dają fajny efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna radosna karteczka :) te jajeczka sa urocze :) RADOSNEJ Wielaknocy Aniu i trzymam kciuki za matury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kompozycja, Aniu. Naprawdę, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radości w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeszycia to ciekawy sposob na ozdobę kartki, super !

    OdpowiedzUsuń