niedziela, 23 lutego 2020

Na froncie

Witajcie w ten wietrzy i deszczowy dzień, brrr. Nie rozpieszcza nas ta pogoda. Między jedną partią zadań a drugą prezentuję Wam kolejną już męską kartkę. Poproszono mnie, by zawierała motyw, obrazek czołgu. To w sumie czemu by nie namalować pojazdu pancernego i po prostu wręczyć go jako kartkę? Czy pomysł dobry - nie wiem. Ale obdarowanego ucieszyło.
Wzór znalazłam w internecie (same kontury - skopiowałam kształt, bo moje zdolności kreślarskie ekhm, wiecie: nie potrafię rysować ;) i pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Prościutko!
Dziękuję za Wasze słowa i odwiedziny. Dobrego tygodnia i dużo słońca Wam życzę!



18 komentarzy:

  1. Motyw idealnie odzwierciedla oczekiwania osoby proszący o karteczkę. Świetnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłas :) to na pewno oryginalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! tienes mucho talento, mucho arte, felicitaciones!!
    Besotes!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały obrazek...gratuluje talentu! :)
    Pozdrowienia.
    K.

    OdpowiedzUsuń