wtorek, 17 września 2019

"A ja jestem rudy lis..."

Dzień dobry moi drodzy! Mogę się założyć, że wielu z Was w dzieciństwie czytało wiersze Jana Brzechwy. Może kilka dalej pamiętacie? "Na straganie w dzień targowy, takie słyszy się rozmowy...", "Chwaliła się raz rzepa przed całym ogrodem...", "Entliczek pentliczek, czerwony stoliczek..." Ach, wspaniale się wspomina konkursy recytatorskie. Teraz jak mam wygłosić coś na forum klasy, z pamięci to od razu wszystkiego zapominam! W ten szary wtorek przychodzę do Was z radosną i barwną karteczką nawiązującą do jednego z rymów Brzechwy, pt. "Lis"


Rudy ojciec, rudy dziadek,
Rudy ogon to mój spadek,
A ja jestem rudy lis,
Ruszaj stąd, bo będę gryzł!

Mój rudawy zwierzak gryźć nie zamierza, przysiadł sobie tylko pośród liści. Bardzo mi się podoba kompozycja, jaką uzyskałam na kartce za pomocą barwionej na brązowo gazy, sizalu oraz wykrojnikowych listków cieniowanych tuszami Ranger Archival Ink. Ta kartka to mieszanka i próbka moich nowych nabytków, muszę Wam powiedzieć :) Zakupiłam sobie przydasi to teraz korzystam. Tak na pierwszy ogień poszła przepiękna kolekcja papierów Autumn Leaves od Galerii Papieru. Arkusiki pochlapałam beżową i żółtą farbą, dodałam scrapki liści od SnipArtu (także pocieniowane), pozłacane styropianowe kuleczki oraz ostatnio zrobione różyczki. Są one minimalnie za duże, za "wysokie", ale kolorystycznie pasowały mi do pracy. Po cichu mogę zdradzić, że tworzy się następna partia, korzystam z Waszych rad i polecanych kursów :) Centrum kartki stanowi mały portret liska, który narysowałam w oparciu o motywy na papierach kredkami ołówkowymi. Pracę zgłaszam tutaj na wyzwanie.
Jak oceniacie kartkę? I w sumie ciekawsze pytanie, lubicie lisy? Czy wolicie jakieś inne leśne zwierzęta? Dziękuję Wam bardzo za pozostawione słowo, rady i polecane kursiki. Zachęcam Was jeszcze do zapisania się do rozdania, macie czas do północy 20 września. Dobrego dnia Wam życzę!





41 komentarzy:

  1. Przeuroczy jest Twój lisek :) powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny lisek, w pięknej kartkowej oprawie; szalenie podoba mi się zestaw kolorów, który dobrałaś :) przy okazji dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy lisek i urocze zwierzątka w tle :-)Piękna jesienna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lisek, wspaniała praca, cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki jest ten Twój lisek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Można się zakochać, idealna kartka, pięknie oddająca magię jesieni. Lisek przeuroczy. :) Miłego dnia, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lisia karteczka!!! Powodzenia w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetna ruda kita :) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudną kartkę zrobiłaś :).

    Myślałam, że lisek jest grafiką. Super Ci wyszedł :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ten lisek :). Bardzo mi się podoba włączanie własnych rysunków do prac wykonanych głównie z gotowych elementów. Taka kartka czy obrazek są jedyne w swoim rodzaju, wyjątkowe, niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w tym trochę racji, wtedy czuję, że taka kartka przybiera na wartości 😊 Dziękuję bardzo Małgosiu!

      Usuń
  11. Una invitación al otoño, muestra sus colores, me encanta el zorro rojo auténtico protagonista de la tarjeta.

    BESOS

    OdpowiedzUsuń
  12. Dumna ruda kita :D. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, jesienna praca :-) Dziękuję za udział w kartkowym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Замечательная открытка! Главному элементу (лисе) отведено центральное место;) Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna klimatyczna kartka, a lisek bardzo ładnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń