niedziela, 20 maja 2018

Kwiatki (pilnie) poszukiwane

Witajcie! Wiosna przyszła już na dobre, aczkolwiek postraszyła ostatnio małym deszczem ;) Ja powoli wracam do kartkowania i porzuconych robótek. Rok szkolny za moment będzie zmierzał ku końcowi, więc będę mogła skupić się na tych przyjemniejszych rzeczach niżeli kartkówki czy prace domowe.
Dzisiaj kartka urodzinowa, nieco ukwiecona pasuje do majowych klimatów.


Jak widzicie, na kartce są trzy kwiatki zrobione przeze mnie. Przejrzałam internetowe kursy, tutoriale wzdłuż i wszerz, ale nie mogłam znaleźć żadnej techniki tworzenia kwiatów do prac bez użycia dziurkaczy czy wykrojników. Foamiran na razie jeszcze musi poczekać, a zależy mi na ciekawych kolorach i kształtach. Siłą rzeczy pracuję więc na chwilę obecną tym, co mam, czyli nożyczkami i papierem technicznym 😉 Do tego, co najlepsze, farby! Musicie mi wierzyć, malowanie, cieniowanie takich maluśkich płatków to niesamowita zabawa. Kocham to robić. Ostatnio zaczynam próbować nowych sposobów, jak nadać kwiatom odpowiedni kształt i kolor. Powiem Wam, że do pomocy nadają się nawet klocki Lego.
Tutaj dzisiejsze kwiecie. Te różowe długo robiłam, ale naprawdę jestem z nich zadowolona. Popatrzcie tylko, ile było prób koloru farby 😮 Teraz pora pracować nad pręcikami i może jakąś ciekawszą formą...?
Kochane, zwracam się do Was z pytaniem, czy znacie może jakieś fajne kursy na kwiaty z papieru? Wszytko, co oglądałam wymagało przynajmniej użycia dziurkacza. Jeśli nic nie znajdę, to najwyżej zostanę pionierką w robieniu tyci-kwiatków z papieru wycinanych nożyczkami 😁😄 Dobrego tygodnia Wam życzę!
                                                                                                             Ann


14 komentarzy:

  1. Super karteczka z pięknymi kwiatkami. Slic nr cieniowania. Co do kursów polecam bardzo blog Anetki - https://www.jamiolowo.blog/search/label/kurs%20kwiatowy ; znajdziesz tam kilka rożnych rodzajów kwiatkow, wycinanych nożyczkami. Jest nawet kurs na pręciki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Tino 😊 Z pewnością zajrzę na bloga Anety, dzięki za radę! 😃

      Usuń
  2. Przepiękna kartka, bardzo dopracowana i oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo. Kwiaty wyszły fantastycznie. Cała kartka jest niezwykle piękna i bardzo romantyczna. Kolorystyka moim zdaniem idealna, jest cudnie. <3 Pozdrawiam i również życzę cudnego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, nie powiem, Twoje słowa sprawiły mi radość 😊 Cieszę się, że kartka wyszła romantyczna.

      Usuń
  4. Za te kwiaty szczerze podziwiam - są perfekcyjne :)
    Tak , Aneta na blogu dużo pokazuje kursów na kwiaty - zajrzyj do niej koniecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, bardzo ładne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń