czwartek, 22 lutego 2018

Znowu vintage

Dzień dobry wszystkim! Nie wiem jak Wy, ale ja już tak chcę wiosny! Mam już dość tej jesienno-zimowej szarugi i ciągłych mrozów. Trzeba jednak przyznać, że i mroźne poranki mają swój urok 😍


Zrobiłam tym razem kartkę dla brata z okazji urodzin. Stwierdziłam, że nie mogę się poddać, spróbuję znowu pobawić się odcieniami brązów 😉 Było już troszkę lepiej niż poprzednim razem, eksperymentowałam też z zaginaniem brzegów papieru. Motyw Big Bena z Londynu to fragment papieru ryżowego ze Stamperii. Ten zestaw mam chyba już 3, 4 lata, a ciągle do czegoś się przydaje! Miłego wieczoru!
                                                                                                                  Ann




34 komentarze:

  1. Bardzo fajna kartka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka, a zdjęcie przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :) Bardzo lubię prace z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje!!! Ja też lubię takie klimaty:))

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so gorgeous!! I love the image!! The design is fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie udało Ci się mróz uchwycić :) kartka świetna nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny klimat i ciekawe wykonanie - to fantastyczna, nietuzinkowa praca.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewo, aż mi się miło zrobiło :)

      Usuń
  9. Witam cię bardzo serdecznie w ten zimowy czas stworzyłeś naprawdę bardzo przepiękną kartkę Mam nadzieję że brat był zadowolony życzę ci mnóstwo fantastycznych i kreatywnych pomysłów na przyszłość pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego weekendu


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sylwio za miłe słowa! 😊 Brat faktycznie się ucieszył kartką. Już lecę zobaczyć, co tam ciekawego u Ciebie i Twojej przyjaciółki :D Pozdrawiam również!

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się te kartka! :) Te brązy to farby? Może spróbuj pobawić się kawą i herbatą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tak, farby, chyba akrylowe. Uwielbiam nimi pracować, czasami "pociaprać" nieco pędzlem ;) A herbatą i kawą jeszcze się nie bawiłam, ale kto wie? :)

      Usuń
    2. Muszę spróbować zabawy moimi akrylami ;) Herbata i kawa są świetne do postarzania papieru :)

      Usuń
    3. O! Dobra rada, bo ten efekt zwykle ciężko mi osiągnąć ;) A akryle są świetne o tyle, że nadają się prawie do wszystkiego :D

      Usuń
  11. Piękna ta karteczka wyszła, taka oryginalna nie przesadzona, naprawde świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo unikalna kartka. Ma coś w sobie. Widać, że robiona z sercem. Jest niesamowicie piękna. <3

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko :) Twoje słowa sprawiły mi wielką radość!

      Usuń
  13. Wspaniały pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń