wtorek, 31 października 2017

Mix różności

Witajcie! Jakimś cudem udało mi się zdążyć z karteczkami i nawet wyszły (moim skromnym zdaniem😁) nie najgorzej! Wytyczne na ten miesiąc zaproponowała Hania. Widziałam, że  powstawały u Was bardzo ciekawe kartki. Ja nie miałam problemu z pierwszą bożonarodzeniową, przy drugiej trzeba było gdzieś dodać tą koronkę 😉 Za to męska - debiut. I czy spełnia wymóg to już musicie ocenić same - według mnie wyszła taka "unisex". A zainspirowałam się tym, czego ostatnio słucham... Jakoś naszło mnie na cięższą muzykę :)W pracy z bałwankiem użyłam stempla od Agi (polecam - cudne!).


 Moje kartki październikowe
Bożonarodzeniowa - bałwanek



Okolicznościowa - męska kartka



Druga bożonarodzeniowa - koronka



Kolaż:

To by było na tyle w październiku. Teraz już minęła złota jesień, nadszedł czas zimna, zawieruchy i szarugi. Ale nie martwy się, od czego są książki, filmy, szydełko czy inne przyjemne odskocznie, które rozweselają listopadowe wieczory 😊 Dziękuję Wam za ostatnie komentarze i przypominam o moim MINI CANDY - zapraszam! Uściski dla Was!
                                                                                                                Ann

8 komentarzy:

  1. Aniu mimo że żabka Ci uciekła, ja przyjmuję Twoje karteczki do październikowej zabawy. Bardzo fajnie sobie poradziłaś ze wszystkim tematami. Męską jest super, bałwanek quilingowy bardzo mi się podoba . Świetna jest też kartka z koronka i choineczką.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanek wymiata! No patrzę na niego i sie uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń