sobota, 31 sierpnia 2019

Odkrywanie siebie

Witajcie! Tworzenie art journalu ciągle trwa. Gdzieś w tle zbieram jakieś wycinki, czasami coś przypadkowego wkleję, namaluję. Cały czas szukam tak naprawdę własnego stylu i sposobu prowadzenia zeszytu, bo wiem, że mi się to podoba, jednak nie jestem pewna, czy będzie to bardziej art czy junk journal. W tej chwili zapraszam Was na prezentację kilku wpisów, ozdobionych stron. Czy któraś się Wam najbardziej podoba? Jeśli słyszeliście, prowadzicie journale, to jakie? Art czy junk? Miłego dnia moi drodzy!
                                                                                                          Ann






20 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza strona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości Aniu stworzyłaś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely pages, Ann! Kisses, my friend. I am back from vacation.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, thank you so much dear! So happy that you're back 😃

      Usuń
  4. Piękne karty, Aniu!
    Podziwiam tego typu prace, ale nie potrafię tak spontanicznie działać, a tutaj jednak potrzeba luzu, improwizacji, emocji...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! 🙂 Różnie bywa z tą spontanicznością. Zdarzyło się siedzieć mi nad pustą stroną, myśleć, myśleć i nic nie wymyśleć...

      Usuń
  5. Ciekawa forma. Przypomina pamiętnik. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, świetne karty, pooglądałam z wielkim zainteresowaniem. Sama nie prowadzę art journala, ale uwielbiam je oglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń