poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Miłość wieczną jest

Uwielbiam tworzyć prace o miłosnej tematyce. Takie są najradośniejsze. Tym razem z okazji przepięknej, pięćdziesiątej rocznicy ślubu. Małżeństwo niedawno poznałam, kochana para. Są dla mnie bardzo mili za każdym razem gdy ich spotykam. Z tym większą przyjemnością mogłam zabrać się za pracę.
Zaczęło się od robienia kwiatów. Jestem zupełną nowicjuszką jeśli idzie o foamiran, ale gdzieś z tyłu głowy chodzi mi pomysł zakupienia porządnych kilku arkuszy. Na chwilę obecną pracowałam na próbę na skrawku, który otrzymałam kiedyś w gratisie. Dałam trochę za dużo pasteli olejnych, mimo to efekt końcowy, jak na początek całkiem mnie zadowolił. Cóż, uczymy się na błędach. Pręciki to biały kordonek plus pasta strukturalna gruboziarnista plus żółta farba. Tak jakby co ;)
Dalej wykorzystałam śliczne papiery z małego bloczka kolekcji Dreamer od Mintay by Karola. Kordonek, koronka bawełniana, wstążka, sizal naturalny. Błękitne papierowe różyczki od Rapakivi, wykrojnikowe liście oraz obrączki pomalowane metaliczną farbą Pentart, scrapki liści oczywiście od Snip Art. Chlapania wykonałam fioletową mgiełką ze Stamperii. Wewnątrz miejsce na życzenia także wyjątkowo ozdobiłam. Kartkę zgłaszam na wyzwanie u CherryCraft - praca składa się z czterech warstw (błękitne tło, wzór kora, wzór dzianina, znowu wzór kora) oraz szerokiej koronki.
Co sądzicie o kartce? Nie przesadzona? Ciągle szukam własnego stylu prac, ale patrząc na moje pierwsze kroki w kartkowaniu, scrapbookingu... oj, widać postęp. Dziękuję za komentarze i odwiedziny, życzę Wam dobrego dnia!
                                                                                                      Ann






18 komentarzy:

  1. Ta karteczka jest prześliczna. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna karteczka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba :) kwiatek super wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Kwiatki bardzo mi się podobają! Próbowałam pracować z foamiranem, ale nic z tego nie wyszło. Muszę sprobować ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😊 Spróbuj moja droga, mi ten materiał bardzo przypadł do gustu. Na razie pracuję bez wykrojników, wystarczy szablonem odrysować wzór.

      Usuń
  6. Bardzo sympatyczny zestaw kolorków :) powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca i śliczne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń