czwartek, 15 sierpnia 2019

Błękitno brązowe wspomnienia

Witajcie moi drodzy w ten piękny dzień! Krótki wstęp, bo przychodzę dzisiaj z nieco większą pracą. Od dłuższego czasu marzył mi się album. Na zdjęcia z wyjazdów, wakacji, szkoły. Taki mój pierwszy. Pomysł powoli zaczęłam wcielać w życie, kiedy na zlocie w Katowicach nabyłam bazę od Scrap.com. Kiedy wreszcie wywołałam zdjęcia, zabrałam się do pracy. Zdecydowałam się korzystanie z dwóch kolekcji od Lemoncraft: małego bloczka "Grow old with me" oraz "Gossamer blue basic". Do tego dobrałam zwykły papier kolorowy w odcieniach beżu, błękitu oraz brązu. Dodatkami są scrapki od Eko-deco oraz tekturki i shaker box od SnipArt. Standardowo już, gdzieniegdzie użyłam farby metalicznej Pentart, czystej bądź wymieszanej, a także stempli i tuszów. Okładka albumu, bo na nią zużyłam najwięcej materiałów i czasu względem reszty stron, jest ozdobiona szeroką koronką, gazą, odrobiną pasty strukturalnej. Mnóóóóstwo farby akrylowej (kocham bawić się pędzlem hihi!), chlapania, które skradły mi serce, sizal, papierowe kwiaty. W okienku mikrokuleczki złote i turkusowe, cekiny, jakieś koraliki, brokat na wierzch. Grafika od Mintay Papers, z moim napisem. Całość zgłaszam na wyzwanie rodzinne wspomnienia, w końcu mam tam w tej chwili swoje zdjęcia :) oraz wyzwanie summer love.
Uff, tyle. Zapraszam Was serdecznie do oglądania i wyrażania opinii. Może próbowaliście kiedyś albumów?
Pragnę jeszcze gorąco podziękować za Wasze miłe słowa pozostawione w komentarzach. To naprawdę ogromna motywacja dla mnie :) No i witam serdecznie nowych czytelników! Dobrego dnia kochani.
                                                                                                                 Ann


















28 komentarzy:

  1. Fantastyczny album! Zachwycają mnie kolory i okładka z koronką :-)
    Ja jestem w trakcie ozdabiania ślubnego albumu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci podoba 😊 Będę czekać aż pokażesz swój 🙂

      Usuń
  2. Śliczny albumik, pomieści mnóstwo wspaniałych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny album, kolorystyka genialna, moja ulubiona! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy są fajne, ale błękit uwielbiam! Dzięki 😄

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wdzięczny, prawda? I niemalże wszystkiemu nadaje takiej lekkości :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny album :) W moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny album!
    Świetne połączenie wzorów i kolorów.
    A oglądanie go z wklejonymi zdjęciami będzie wielką przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwono 😊 Zdjęcia już wklejone, wyglądają super w tych ramkach

      Usuń
  7. Wspaniała oprawa dla zdjęć i wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca,życzę powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny albumik 🙂 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślizna okładka:)Dziękuję za udział w zabawie Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest! Na pewno po dodaniu zdjeć będzie wyjątkową pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gorgeous, thanks for joining the Snip art challenge.

    OdpowiedzUsuń
  13. creative ! Thank you for joining Snip Art challenge !

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna praca!! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń