niedziela, 18 sierpnia 2019

Dorosłość

Witajcie moi drodzy! Kilkakrotnie już wspominałam, że to rok świętowania osiemnastych urodzin wśród moich przyjaciół. Przyszła w końcu kolej na najważniejszego z nich. W ten sposób powstał, mój drugi jak do tej pory, exploding box. Utrzymany w dosyć ciemnej kolorystyce, głównie czerwieni, chociaż dodałam trochę beżowych akcentów. Pracowałam przede wszystkim na papierach z kolekcji Laserowe Love Vintage Gentleman. Użyłam oczywiście tekturek od SnipArtu (uwielbiam je!). Pozostałe elementy, dodatki wszelkiego rodzaju, to różnie wycinki i drobiazgi zbierane przez lata. Np. autko pochodzi z jajka Niespodzianki Kinder :) Brat testował na nim kiedyś preparat imitujący rdzę. Mogę się natomiast pochwalić, że całą konstrukcję pudełka, razem z pokrywką i podestem na samochodzik robiłam sama. Także osiemnastki wykonałam własnoręcznie bez szablonu. Za tą wewnątrz można umieścić pieniężny upominek.
Miało być prosto, w końcu to dla dorosłego już mężczyzny ;) Obdarowany zadowolony, więc ja także. A co Wy sądzicie? Wszystkiego dobrego w nowym tygodniu moi drodzy!

                                                                                                           Ann







30 komentarzy:

  1. Fantastyczny box! Kolory, oszczędne zdobienia i symbol marzeń wielu kierowców :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że osiemnastkę miałam już dawno temu, bo chciałabym taki dostać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, zabawny i pomysłowy boxik :) autko mnie rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały box!
    Podziwiam tworzenie w męskich klimatach - dla mnie to trudne, ale Ty poradziłaś sobie doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana! Z tym tworzeniem to kwestia wprawy i dobrych papierów 😃

      Usuń
  5. Wspaniały box z klimatem dawnych lat. Bardzo mi się podoba, świetna kolorystyka, genialne wykonanie. Obdarowany zadowolony, twórczyni zadowolona. Brawo, bo to naprawdę prezent magiczny i to prosto z serca, takie lubię najbardziej. :) Pozdrawiam serdecznie, radosnych dni. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo moja droga, miło mi się zrobiło na Twoje słowa 😊

      Usuń
  6. Cudowny box, naprawdę prezentuje się super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka na dorosłe urodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały box - taki wesoły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny i piękny box, pozdrawiam sierpniowo i słonecznie 🧡

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow what a beautiful job, you are an artist congratulations!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so fabulous!! I love the details you added to the exploding box card!! The car inside is so fun!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much dear! I'm happy that you like it 😊

      Usuń