czwartek, 22 sierpnia 2019

Mix owocowy

Witajcie wieczorową porą! Czas na małą odskocznię od scrapbookingu, kleju, papieru i kartek. Mama poprosiła mnie niedawno o ozdobienie wazonika do kuchni. Malutkie szklane naczynie miało być w owoce. Trochę wzorując się na szablonach, trochę improwizując namalowałam kilka owocków uwielbianymi przeze mnie farbami Window Color. Szybka praca, a ozdoba fajna, ładnie wygląda na kuchennej półce. Lubicie takie wzory?
To byłoby tyle na dziś, ale mam do Was prośbę. Moje ukochane farby do ozdabiania szkła, Window Color, są coraz rzadziej dostępne i trudne do zdobycia. Jeśli ktoś z Was natknął się na takie w jakimś sklepie bądź zna osobę korzystającą także z tej techniki, to bardzo proszę, napiszcie mi w komentarzu bądź drogą mejlową. Będę bardzo wdzięczna, gdyż poszukuję od dawna nowych buteleczek farby, a nigdzie nie ma...
Miłego dnia kochani!
                                                                                                            Ann





36 komentarzy:

  1. Wow, this is so stunning!! You decorated the vase beautifully!! It looks amazing!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak ze zwykłego szklanego wazonika zrobiłaś przedmiot jedyny w swoim rodzaju :)
    A farby do szkła najlepiej jest kupować w sklepach dla plastyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 O farby pytałam, nawet dzisiaj. Niestety, wycofują je z produkcji...

      Usuń
  3. Piękny wazonik!
    Z pewnością świetnie prezentuje się na kuchennej półce.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wazonik. Na pewno pięknie ozdabia kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mama zadowolona, a to najważniejsze 😉 Dziękuję Sylwio!

      Usuń
  5. Wazonik wyszedł pięknie, cudowny owocowy motyw. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zdobisz. Niestety, nie wiem, gdzie można zdobyć te farby. Poszukiwałaś przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga 😊 Tak, szukalam, ale niestety nigdzie nie ma...

      Usuń
  7. Bardzo pięknie ozdobiłaś ten wazonik. O farbach niestety nic nie wiem. Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  8. So beautiful! but what a beautiful vase! you are a painting artist i really love it !! Congratulations!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super i pomysłowo ozdobiłaś tenwazonik.

    OdpowiedzUsuń