wtorek, 3 grudnia 2019

Zaśnieżona gwiazda

Witajcie! Jak to zwykle ja, rzutem na taśmę szybki wpis. Powstała u mnie ostatnio papierowa gwiazda, w formie zawieszki. Trochę mediów i zrobiona przeze mnie poinsecja, także z papieru. Pracę zgłaszam tutaj (z bingo wybrałam kolumnę pionową, sznurek, biały i gwiazdka) oraz z racji, że nawet nie mam wykrojników, a i tutaj żadnych nie użyłam, to także tutaj. W weekend zrobiłam kilka foamiranowych świątecznych kwiatów. Mam nadzieję, że nadadzą się do kartek i kilku innych prac. Wiecie, grudzień już się na dobre zaczął, u mnie nawet wczoraj miał miejsce pierwszy opad śniegu, juhu! No, ale pracy niemało, nauki podobnie. Wizja matury i studiów przyprawia mnie o lekkie dreszcze. Nie jest łatwo podjąć taką decyzję odnośnie wyboru drogi życiowej...
To ja wracam do zajęć, a Wam życzę dobrego dnia moi Drodzy!

                                                                                                                        Ann



 


22 komentarze:

  1. Bardzo ładna ozdoba i kartka w jednym.☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba podwójne przeznaczenie karteczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna,życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj piękna jest! cudowna kompozycja na tak małej i trudnej powierzchni. Trzymamy kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazda i cała kartka są śliczne, podziwiam umiejętności kwiatkowe. Trzymam kciuki za postępy w nauce i podjęcie mądrej życiowej decyzji.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! 💕 Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie Ci wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, oryginalna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranke.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń