poniedziałek, 23 grudnia 2019

Różane święta i życzenia

Dobry wieczór moi Drodzy! Rany, im szybciej czas płynie, im bliżej matury, tym bardziej utożsamiam się ze stwierdzeniem, że jest ona bzdurą. Radzę wierzyć mi na słowo i nie sprawdzać - po co się męczyć? ;) Cóż, ostatnia prosta przed Bożym Narodzeniem i moje dotychczasowe zajęcia z odobo-kartkowo-produkcyjnych przemieniają się w maturo-przygotowawcze, meh. Jednakże jeszcze trochę pokorzystam z nadchodzącej świątecznej aury, bo prac tyle powstało, że na kilka dobrych wpisów będzie, a i jutro muszę co nieco zrobić. Dzisiaj padło na prezentację kartki nietypowej jak na mnie, bo... różowej. Nie pytajcie, jakoś tak wyszło. Urzekły mnie papiery, które otrzymałam od Uli i po prostu musiałam coś z nich wykreować! Trochę wstążek, foamiranowy kwiatek i listki, sztuczne różyczki, jakieś dodatki i już. Co uważacie? Jednak ten kolor potrafi czasem się pięknie zaprezentować, nawet w tej ilości. Kartka leci na wyzwanie tutaj.
Kochani, myślałam szczerze mówiąc, że życzenia złożę Wam bezpośrednio w święta. Widzę jednak, że wiele osób już teraz robi sobie wolne od świata wirtualnego. Uważam, że to dobrze. Bo chociaż wszyscy tu, w blogosferze, jesteśmy z krwi i kości, to w te dni powinniśmy na chwilę oderwać się od ekranu komputera czy telefonu i spędzić ten czas z najbliższymi.

Z całego serca życzę Wam Kochani właśnie takiej możliwości. 
Byście dobrze przeżyli święta Narodzenia Pańskiego, w spokoju, 
zdrowiu, rodzinnym gronie, a Boża Dziecina obdarzała Was swoimi łaskami. 
Wesołych świąt!
                                                                                                             Ann





24 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję. Ja również Tobie i Twoim najbliższym życzę zdrowych, spokojnych, radosnych świąt spędzonych w gronie przyjaciół i rodziny. A nadchodzący Nowy Rok niech obfituje dla Was w same wspaniałe chwile. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka robi super wrażenie, śliczna.
    Zyczę Ci wszystkiego najlepszego z okazji Swiąt Bożego Narodzenia i wielu radosnych, spokojnych chwil wśród najbliższych.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia Świąteczne dla Ciebie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najwspanialszego na te Święta dla Ciebie i Twoich bliskich... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Ciebie i Twoich Bliskich najlepsze życzenia zdrowych, magicznych, przepełnionych ciepłem i miłością Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego 2020 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo Kochana za piękne życzenia. Ja też chcę Ci życzyć dużo łask od nowo narodzonej Dzieciny. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo romantyczna kartka i wcale nie przeszkadza jej różowy kolor, wręcz przeciwnie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń