niedziela, 8 grudnia 2019

Feliz Navidad

Witajcie porą! Powyższy tytuł oznacza po prostu "wesołych świąt Bożego Narodzenia", tylko po hiszpańsku. To z racji tego, że jedna z dwóch prezentowanych dzisiaj karteczek właśnie do Hiszpanii poleci (mam nadzieję, że się nie zgubi). Obie prace powstały z różnych kawałków papieru, do tego pasty strukturalne, tu trochę brokatu, tam farb, gaza, wycięte dodatki i moje poinsecje, jedna papierowa, pozostałe foamiranowe. Czerwoną kartkę posyłam tu na wyzwanie.
Jak Wam idą przygotowania do świąt? Porządki, ozdoby czy może już gotowanie i wypieki? Wiecie, szykuję się jak wiele z Was, ale cały czas też myślę o... studniówce! Już za miesiąc. Haha, żałujcie, że nie widzieliście jak ja tańczę poloneza 😄 No i też już blisko do matury... ech, to ja wolę chyba posprzątać cały dom.
Jak zawsze, serdecznie dziękuję za odwiedziny i Wasze ślady bytności. Ściskam gorąco!

                                                                                                        Ann








PS. O, a tu małe przymiarki z dzisiaj. Kicia chyba wolałaby jednak coś innego... ;)

16 komentarzy:

  1. Śliczne i pomysłowe karteczki Aniu :) Moja córka tez ma za miesiąc studniówke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba rozumiesz feerię przygotowań 😄 Dziękuję Aguś!

      Usuń
  2. No tak studniówka jest tylko raz w życiu no miałam kolegę co powtarzał rok podobno dla studniówki:)) Tobie życzę miłych świąt i tylko jednej własnej studniówki no i oczywiście powodzenia na maturze ale najpierw dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chętnie powtarzała, ale z powodu przyjaciół i kochanej szkoły, a nie studniówki 😄 Dziękuję bardzo serdecznie Lucynko!

      Usuń
  3. Super karteczki w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obie! Jako "kociara" stwierdzam, że jednak kot jest najbardziej fotogeniczny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, świąteczne, klimatyczne kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń