poniedziałek, 16 grudnia 2019

Kościółek pośród zasp

Cześć moi Drodzy! Dobrze jest, trzymam się i "nie wypadam z gry". Cały czas znajduję chociaż tę chwilę na tworzenie, dokończenie jakiejś kartki tak, żeby móc wszystkich obdarować. Tak, jak sobie zaplanowałam. Nie mam jeszcze zdjęć następnych prac, więc dzisiaj tylko jedna, znowu z hafcikiem. Wzór z któregoś archiwalnego wydania Sabrina Dodatek Specjalny. Do tego ostatnie świąteczne nabytki, czyli (mój pierwszy, hura!) zembossingowany brokat na nowej tekturce, do tego papier ze Stamperii. Pracę posyłam tutaj i tutaj.
Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny, dajcie znać jak to u Was z świątecznym zamieszaniem-sprzątaniem. My byliśmy na jarmarku we Wrocławiu, uzupełniłam zestaw bombek na moją choinkę o kilka uroczych maleństw (jak nie zapomnę, to się następnym razem pochwalę). W tym tygodniu tyle rzeczy sie ponakładało, że nie mam pojęcia, jak to wszystko ogarnąć. A chciałoby się jeszcze pójść przy tym na roraty... Trzymajcie za mnie kciuki, ja potrzymam za Was 😊 Papa!
                                                        Ann





46 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo klimatyczna karteczka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. ¡Wow! wow! What a beautiful card, it is a luxury, unique and personalized congratulations for such a beautiful job!
    Kisses and happy week!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka w świątecznym klimacie. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka, klimatyczna na całego. Wspaniale oddany klimat świat. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyhaftowałąś Aniu ten kościółek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest śliczna i ma wszystko co trzeba, żeby już poczuć klimat Świąt.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka, śliczny haft.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    Oj, w ostatnim tygodniu przed świętami jest jedno wielkie zamieszanie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta haftowana karteczka. Trzeba przyznać, że ma swój klimat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka :)) Oj taką dostać to gratka :) Moja córka też biega na Roraty ....jeszcze przed szkołą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beatko! 😊 Ja też teraz rano na roraty chodzę, po południu zajęcia...

      Usuń
  11. Karteczka wygląda rewelacyjnie, bardzo klimatyczna, pięknie wykonana, super! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kościólek jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka z uroczym haftem. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartusia, super połączyłaś wzorek z tekturką, mega to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft i cała karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, delikatna kartka! Dziękujemy za wspólną zabawę z ArtPiaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i niezwykle klimatyczny zimowy krajobraz :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń