niedziela, 19 kwietnia 2020

Wiosna jest jak mama

Witajcie moi drodzy! Jak mnie ktoś teraz zapyta, czy się z czegoś cieszę, to mimo wszystko znajdzie się kilka rzeczy, a jedna z nich jest właśnie wiosna. Doczekałam się jej: widok za oknem jest przepiękny, a nawet deszcz, który miał miejsce kilka dni temu, był taki orzeźwiający, pachnący. Wszystko w ogóle wiosną pachnie. Wiosna jest jak mama. Piękna, ciepła i pachnąca. Pełna kolorów jak ukwiecone ogrody i łąki, ma słoneczny uśmiech i głos jak śpiew ptaków nad ranem. Takie mamy to skarb. Moja jest jak wiosna. Obie je uwielbiam. 
Na taką okazję postanowiłam stworzyć kartkę. Jak wspominałam, ciągle pracuję nad tym, żeby moje prace były coraz lepsze. A co może być lepszą inspiracją od ukochanej pory roku? 
Główne miejsce na kartce zajmują trzy foamiranowe kwiaty, które mozolnie ;) wycinam i sama robię. Nieskromnie powiem, ale te różowe bardzo mi się podobają. Praktyka czyni mistrza haha! Do tego sporo jak na mnie innych kwiatuszków, listki z florystycznego bloczka MintayPapers (polecam Wam go serdecznie, bardzo dobrze się z nim pracuje), część z nich potuszowałam. Użycie tuszów w pracy nadaje jej wyrazu i koloru moim zdaniem. Na koniec kilka drobiazgów i kartka gotowa. Posyłam ją TUTAJ i TUTAJ na wyzwania. Wiosenne, bo jakżeby inaczej.
Kochani, wierzę, że dzielnie się trzymacie. Dajcie koniecznie znać, co u Was. Bądźcie jak wiosna, ciepli, pełni nadziei i optymizmu. Życzę Wam dużo zdrowia i słońca!!

                                                                                                                           Ann

PS. WAŻNE: Czy też pojawił się u Was problem ze znikaniem niektórych zdjęć z poprzednich wpisów??? Wydaje mi się, że to usterka samego blogspota...








22 komentarze:

  1. Blogger chyba szaleje i nie wszystko działa w nim jak należy. Miejmy nadzieję, że to chwilowe.
    Przyszła wiosna, jednak na razie podziwiam ją zza okna. A forsycje tak ślicznie kwitną. W dodatku jeże tuptają sobie po ulicy - pocieszny widok.
    Ta kartka jest cudowna i ma w sobie piękny, wiosenny akcent.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jeże? Ojejku! Trzymam kciuki Kochana żebyśmy jak najszybciej mogli podziwiać też wiosnę na łonie natury 😊 Dziękuję!

      Usuń
  2. Piękna praca. Dziękuję za udział w kwiatowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, wiosenna :) Ja też miałam ostatnio problem ze zdjęciami, w sumie z kilku postów zniknęło kilkanaście zdjęć, dodawałam jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo! 😃 Może też będę musiała dodać je na nowo...

      Usuń
  4. Qué alegre te ha quedado !!! Me encanta !!!
    SAludos

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie kolorowa;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, tyle wiosny jest w tej kartce, że trudno się nie zachwycić.
    Tez miałam problem ze znikającymi zdjęciami. Chyba nie ma innej rady, jak tylko je skasować i wgrać od nowa z dysku (ja tak zrobiłam i mam wszystkie zdjęcia z powrotem).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka, rewelacyjna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń