wtorek, 14 kwietnia 2020

Lawendowa Wielkanoc

Cześć! Czy wspominałam już, że z nudy do głowy same dziwne pomysły przychodzą? No to ja wpadłam na taki jeden, by zrobić kartkę z arkusika z lawendą. Taki jeden mi się zapodział. Okay, tylko, że potrzebowałam kartki z okazji Wielkanocy. Powiem tak: bardzo długo kombinowałam nad tą pracą. Czy wyszła fajnie? Ocenę pozostawiam Wam. Kwiaty robiłam sama, z tą tym razem różnicą, że papierowe. Ach, oczarowało mnie pracowanie z tuszami. Naprawdę zmieniają wygląd prac. A moją posyłam na wyzwanie TUTAJ (kwiat, zielony, kokardka).
Jak tam moi drodzy? Dajecie sobie radę? Wybaczcie, wyłączyłam się trochę przed świętami, ale serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia. Powiem Wam... że dziwne rzeczy przychodzą do głowy. Z tego wszystkiego mam takie sny, że gdy się budzę, to nie wiem gdzie jestem! W ciągu dnia też się odpływa myślami, hen daleko... Oj, zmiany idą. Tutaj też, chcę wziąć się w garść i zrobić z tym porządek. Trzymajcie kciuki, może się uda...? Dobrego dnia!

                                                                                                                  Ann






22 komentarze:

  1. Piękne, wiosenne kolory:-) Te wytłaczane jajka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a tu czary mary, to pasta strukturalna jest 😁 Tylko pomalowana tuszami tak jak jajka. Ale dziękuję Ewinko, miło mi 😊

      Usuń
  2. Bardzo ładna kartka. Połączenie kolorów świetne.Kwiatki też mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kartka jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest fantastyczna. Kocham fiolety, to też trafiłaś w mój gust. :) Dziwne pomysły są często tymi najlepszymi. :) Trzymam kciuki kochana. U mnie raz łzy z tęsknoty, a raz radość i tak wkoło. Skupiam się na plusach i już, a te łzy z tęsknoty są dobre, bo otwierają serce i dużo uświadamiają. Myślę, że obie wiele dobrego się nauczymy poprzez sytuację, jaka panuje i bardzo nam tego życzę. Damy radę i już. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dar kochana z pisaniem. Wzruszam się po kilku linijkach! Dziękuję Ci bardzo za ciepłe i pokrzepiające słowa 😊❤️

      Usuń
  5. Przepiękna, kompozycja bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super świąteczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady..😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i radosna:) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń