niedziela, 5 kwietnia 2020

A miało być bez refleksji...

Dobry wieczór wszystkim! I znowu kolejny tydzień za nami, rozpoczyna się kolejny, chyba ten najważniejszy w roku, przynajmniej dla nas, katolików. Ale nie chcę Was zasypywać dzisiaj refleksjami, może innym razem, bo znając mnie, byłyby one niebotycznie długie. Karteczka prosta, to i opis prosty. Staram się zmuszać do pracy, ale każdemu z nas chyba siada motywacja, chęć do zrobienia czegokolwiek. A tak szkoda marnować ten czas. No to próbuję ciągle dokształcać się chociaż w różnych technikach naszych ulubionych robótek. Powraca quilling do mojego małego warsztatu, trochę nowych gięć, ale do poziomu przynajmniej zadowalającego jeszcze mi daleko. Aczkolwiek jest coś fajnego w tej karteczce. Poleciała do mojego ukochanego i jego rodziny. Może już zauważyliście, jestem romantyczką, i całą tą rozłąkę wywołaną kwarantanną staram się traktować jak baśniowe "zrządzenia losu", po których nastąpi "żyli długo i szczęśliwie", najlepiej wszyscy... Nie pozostaje mi nic, tylko czekać. Mówią, że życie to nie bajka, ale ja wierzę, że w życiu czasem może być jak w bajce, wystarczy pragnąć. I mieć nadzieję. Miejcie nadzieję kochani, i wiarę. Zawsze, ZAWSZE powtarzam: wiara to podstawa. A miało być bez refleksji...
Trzymajcie się moi drodzy ciepło, zdrowo. Okazujcie życzliwość, cierpliwość. I wiarę.

                                                                                               Ann





18 komentarzy:

  1. piękna karteczka, technika jak dla mnie czarna magia, więc tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie na taka czarna Evi, na początku nawet łatwa. Potem są schody hehe! Dziękuję 😊

      Usuń
  2. Fantastyczna kartka. Dla mnie również ta technika to czarna magia, podziwiam. :) Ciężkie to czasy, ale trzymajmy się twardo. Nie pozwalajmy sobie na stresy, bo stres to nasz wielki wróg. Wiesz, ja ostatni tydzień chorowałam. Miałam gorączkę i kaszel, bałam się strasznie. Już jest dobrze i tak sobie totalnie uświadomiłam, że jeśli jestem zdrowa i moi bliscy również, to mam dużo szczęścia i staram się to celebrować, bo też nie mogę być tego szczęścia na jutro pewna. Wierze, że będzie dobrze, cenię chwilę obecną. Pozdrawiam Cię serdecznie, bądź zdrowa i mimo wszystko, bądź pełna radości. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej zdrowia życzę moja droga, optymizmu i siły. Masz stuprocentową rację, ceńmy tą chwilę obecną 😊😘

      Usuń
  3. Cudna kartka Ci wyszła, skomponowałaś ją wybitnie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bardzo ładna taka przejrzysta kartka, nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych Świąt! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Technika quillingu jest dla mnie czarną magią, więc tym bardziej mi się podoba ta Twoja karteczka. Jest śliczna!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super! Ja sie nawet za to nie zabieram 😬

    OdpowiedzUsuń