poniedziałek, 21 października 2019

Tak blisko

Witajcie w ten piękny dzień!  Ktoś mi dzisiaj powiedział, że nie pamięta tak cudownej i ciepłej jesieni. Jest naprawdę niesamowicie wokoło. Przygotowany layout może i nie jest utrzymany w sezonowych barwach, ale jest w nim to coś (na pewno z powodu zdjęcia hehe). Zdjęcia są na tle  ściany w moim pokoju, prawda, że ładnie pasuje?
Bazę LO stanowi arkusz z kolekcji od Lemoncraftu, dalej pasta strukturalna plus maska ze SnipArtu plus różnorodne eksperymenty z rozwodnioną farbą (głównie granat i brązy). Następnie gaza, sizal, kwiatki, mój foamiranowy, potuszowane tekturki ze SnipArtu, mikrokuleczki, papierowe ścinki i metalowe dodatki. Pracę zgłaszam TUTAJ.
Lubię tworzyć takie romantyczne kompozycje. Zawsze staram się robi je jak najładniejsze, ale rożnie to wychodzi. Jakie jest Wasze zdanie? Co warto by tu jeszcze poprawić? Myślę, że trochę za czysta jest jeszcze ta praca. Tak trochę rozmazać te barwne plamy....
Dziękuję Wam jak zawsze za słowa i motywację. Pewnie nie macie tego zwykle jak zobaczyć, ale z przyjemnością czytam Wasze komentarze. Ile uśmiechu one czasem wywołują! Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko, korzystajcie z piękna jesieni i do następnego wpisu!

                                                                                                                 Ann












PS. A tutaj małe migawki jak u mnie jesień zagościła :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo ślicznie ❤️ a pogoda za oknem super, u mnie dziś po południu było az 20°C jak nic ❤️😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantyczne pracę. SKojarzyły mi się z walentynkami. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się na temat tego co by jeszcze poprawić nie wypowiem, bo sama bym ładniej nie ułożyła tej kompozycji. Podziwiam pracę, bardzo mi się podoba: "czysto", przejrzyście i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidko! 😊 Niezmiernie mi miło, ale myślę, że też byś coś fajnie ułożyła 😏

      Usuń
  4. Aniu, przepiękna praca, kompozycja jest perfekcyjna.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten scrap, bardzo fajnie go skomponowałaś i wybrałaś ciekawe dodatki. Świetnie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń