poniedziałek, 14 października 2019

Podziękowanie za wieczne kwiaty

Witajcie! Zapomniałam Wam sie pochwalić, że udało mi się zostać pierwszą osobą która skomentuje jubileuszowy post u naszej blogowej koleżanki Beatki. Ta w nagrodę obdarowała mnie pięknym bukietem tulipanów czy też, jak je nazwałam, wiecznych kwiatów, bo są uszyte z materiału i na długo zachowają taki śliczny kolor. Głębokie ukłony dla Beaty, bo kwiaty są tak precyzyjnie wykonane, że nie poznać, że ręcznie  robione! Dziękuję Ci jeszcze raz kochana, bo bukiet zachwycił i mnie, i domowników, taki jest cudowny.
Dobrego dnia Wam życzę, a wszystkim nauczycielkom, studentom, tym, co w szkole pracują i tym, co nadal się uczą, dużo wytrwałości, zapału i tego co najlepsze z okazji Waszego święta :)
                                                 Ann




15 komentarzy:

  1. Śliczne te tulipanki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, śliczne tulipanki dostałaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne tulipanki. I w dodatku masz pewność, że nigdy nie zwiędną.
    Ściskam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie będzie na nie patrzeć zimą, przypomną wtedy słoneczne dni 😊

      Usuń
  4. Ooooo widzę, że tulipany rozgościły się u Ciebie na dobre :) Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko jeszcze raz! Tak mnie ucieszyly te tulipany! 😍😍

      Usuń
  5. Bardzo ładne tulipany dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń