piątek, 25 października 2019

Ja chodzę z głową w chmurach, a Ty?

Witajcie! Nawet nie umiecie sobie wyobrazić, jak często nie stąpam twardo po ziemi. Wszelkie przenośnie i związki frazeologiczne (??? polski się kłania, hehe) odnośnie bycia wiecznie rozkojarzonym opisują mnie idealnie. Mimo, że taki stan umysłu pakuje mnie zawsze w tarapaty, to lubię być taką marzycielką, o ile można tak powiedzieć, beztroską osóbką. To dość optymistyczne podejście do życia moim zdaniem. Tylko czasem boli, jak już zejdę (spadnę) na ziemię...
Oprócz tego, że myślę o niebieskich migdałach, to musicie wiedzieć, że nie przepadam za monotonią. Czas przyszedł więc na nieco inną karteczkę. Ot, taka prosta, same papiery, ścinki, wykrojnikowe chmurki i potuszowane balony, piankowe różyczki i sizal. Praca leci na wyzwanie TUTAJ. Niezbyt skomplikowany to twór, jednak coś w tym uroczego. Może po prostu jak patrzę na niebieskie tło to automatycznie myślę o niebie? Jeszcze te chmurki i ach... No wiecie o co chodzi ;) Miłego dnia moi drodzy!
                                                                                                          Ann





24 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się kartka jak dla mnie ma jasny przekaz "CZUJĘ SIĘ WOLNA" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, uwielbiam balonowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa! Wspaniałe chodzenie z głową w chmurach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, śliczna karteczka, powodzenia w wyzwaniu.
    A mnie się marzy lot balonem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A ja myślę, że Ci się kiedyś uda. Jak w powieści Verne'a polecieć balonem nad wybrzeżem Ameryki, ach... Niech Ci się spełni Małgosiu!😊

      Usuń
  6. Piękna kartka,a balony nadają jej lekkości 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowa karteczka, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń