wtorek, 30 lipca 2019

Wiosenna wymiana - KIT + kartka

Witajcie! Nie tak dawno miałam okazję wziąć udział w wakacyjnej wymianie w Art Piaskownicy. Polegała ona na przygotowaniu dwóch bliźniaczych zestawów (KITu) do zrobienia kartki. Z jednego tworzysz ty, drugi wysyłasz do osoby z pary. Z otrzymanego zestawu także ma powstać praca. Przyznam się, że wprost nie mogłam się doczekać dnia prezentacji prac, ponieważ mimo podobnych materiałów, każda z dwóch osób miała zupełnie inny pomysł! Jestem bardzo zadowolona z wymianki, bo pokazała, jak różnorodni jesteśmy i jak wielce kreatywni. Serdecznie organizatorom dziękuję za zabawę, w tym mojej parze, Kindze (kigabet vel Ki). Kinga mile mnie zaskoczyła i obdarowała potężną dawką przydasi, które z wielką radością nie raz użyję. Poniżej zdjęcia moich przygotowanych zestawów oraz kartek, które powstały. Pełną relację oraz zdjęcia wszystkich uczestniczek możecie podziwiać TUTAJ.
Życzę Wam miłego dnia!
                                                                                                 Ann








18 komentarzy:

  1. Hola !!!
    Hermoso trabajo.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka i piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki, wymianka cudna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama miałam się zapisac na ta kitową wymianke ale jakoś przeleciało obok :) fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Może następnym razem weźmiesz udział?🙂

      Usuń
  5. Wspaniała wymianka. Cieszę się, że jesteś z niej zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń