sobota, 6 lipca 2019

Twórczy czas

Witajcie! Z racji nadmiaru wakacyjnego, wolnego czasu, non stop wpadają mi do głowy dziwne pomysły. Sporą część naprawdę warto pominąć milczeniem, jednak te związane z rękodziełem zwykle doczekują się wykonania. Tak było z założeniem nowego art journala. Nie mam najmniejszej wprawy w prowadzeniu tego typu zeszytów, zawsze mnie do nich ciągnie i zawsze je później porzucam. Trzymajcie kciuki, by tym razem okazało się być inaczej (bo w przeciwnym razie bym zmarnowała całkiem ładną okładkę ze starej, niemieckiej książki, hehe). Spędzając trochę czasu na oglądaniu filmów z inspiracjami na YouTube'ie, natknęłam się na ten tutorial. Autorka wspaniale instruuje, jak zrobić samemu bazę pod dziennik. Nie ukrywam, wykorzystałam jej sposób, polecam, bo nietrudny i nie potrzeba nie wiadomo jakich materiałów.
Oprócz mojej bazy, chciałabym Wam dzisiaj pokazać taki pierwszy wpis. Zainspirowałam się tą piosenką  (tak, kocham hiszpańskie klimaty w muzyce, a ten język całą sobą, więc nie raz jeszcze o tym wspomnę :). Użyłam jak zwykle farb akrylowych, sznurka jutowego, czarnego cienkopisu, stempli literek i tagów ze sklepu Tiger, a także mojego ulubionego, brązowego tuszu z Latarni Morskiej. Stempel kwiatów z Holandii, nie znam firmy niestety. Napis "Las palabras de cancion" oznacza "Słowa piosenki" (mam nadzieję, że nie zrobiłam błędu ;).
Jak Wam się podoba? Myślę, że jak na początek, nawet może być. Bardzo lubię ten utwór, więc wpis przyjemnie się będzie kojarzył. Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny, życzę dobrej niedzieli i miłego tygodnia :)

                                                                                                                   Ann





18 komentarzy:

  1. Tez nigdy czegoś takiego nie prowadziłam Trzymam więc kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola hermosa!! un lindo trabajo, lo hecho a mano es hermoso, eres muy talentosa, y gracias por compartir el tutorial!!
    Besos!😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ¡Que bonitas palabras! Muchas gracias Anaisa 😊

      Usuń
  3. Bardzo kreatywna forma spędzania czasu. Świetnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobały mi się prace tutorialowe. Dziennik wyjdzie na pewno wspaniały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się tworzą kolejne strony 😉 Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Dziennik będzie piękny, czuję to! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy Ci się uda. Ja swoje dzienniki porzucałam po kilku tygodniach prowadzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pokaże Kasiu, zobaczymy, czy uda mi się go skończyć. Zwykle robiłam podobnie jak Ty 😉

      Usuń
  7. Art journal to dla mnie temat totalnie "egzotyczny" :) Życzę powodzenia! Na pewno będzie z tego super zabawa ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas spróbować tej "egzotyki", w końcu mamy wakacje! 😄 Dziękuję Justyno!

      Usuń
  8. Trzeba testować nowe rzeczy aby nie stać w miejscu :) będzie przy finiszu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń