czwartek, 26 marca 2020

Zakwitnęło kwiecie... sztuczne!

Witajcie moi drodzy. Marzycie o ciepłej wiośnie? Pełnej kolorowego kwiecia? Ja też. Dlatego postanowiłam wzbogacić swoje zapasy kwiatków do robótek. Powstało całkiem sporo kwiatków, bo aż sześćdziesiąt pięć! Jak na mnie to bardzo dużo uwierzcie. Ale tak jak ostatnio się cicho pochwaliłam, mam małą maszynkę, więc praca idzie dwa razy szybciej bez wycinania i przede wszystkim odrysowywania od szablonu... Które Wam się najbardziej podobają? Miłego dnia wszystkim!
                                                                                                       Ann





22 komentarze:

  1. Piękne kwiatuszki.:) Mi najbardziej podobają się różowe ze złotymi środkami i płatkami wywiniętymi na zewnątrz. Wspaniały hurcik.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prześliczne, cudowne barwy. Można poczuć wiosnę. Pozdrawiam. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wszystkie, ale ja najbardziej lubię te maluszki, fajnie wyglądają w pracach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe są urocze, ale ciężko je kolorować hehe. Dziękuję Aniu!😊

      Usuń
  4. Pieknie , kolorowo u Ciebie Aniu :0) trzymaj się zdrowo i bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te kwiatki Ann. I od razu zrobiło się wiosennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindas tus flores artesanales!!
    Besos y salud para todos!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy Kochana. Wszystkie są prześliczne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie, o działce, o lenistwie, grillu :) piękne, kolorowe kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm, o grillu to ja też marzę 😍 Dziękuję Evi!

      Usuń
  9. Ależ piękne, jesteś niesamowita! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń