poniedziałek, 16 marca 2020

Harmonia musi być

Witajcie moi Drodzy! Jak się macie? Zgodnie z ostatnią zapowiedzią, działam już wiosennie i wielkanocnie. Na początek kartka z wreszcie zdobytym wykrojnikiem na tą okazję (super jest ten baranek). Później też planuję jakieś pisanki, ale pożyjemy zobaczymy. Dobrze, że wcześniej nakupiłam materiałów, teraz to i ciężko cokolwiek dostać, i nawet z domu wyjść. A co do samych robótek, to nie łudźcie się, czasu wcale nie ma na nie więcej! Nauczyciele niemało nam pozadawali na te hm, "wolne" dni. Koniec tematu, bo nie wiem jak Wy, ale ja słyszę o tym stanowczo za dużo. Przygotowujecie się do Wielkanocy? Ja mam zawsze jakoś mało ozdób z tej okazji. Może czas to zmienić? Pracę posyłam na wyzwania TUTAJ i TUTAJ.
W tytule napisałam o harmonii. Tak mi to przyszło do głowy, bo gdy wszyscy wokoło zmartwieni, ponurzy, to słońce świeci, nawet nieco przygrzewa chwilami, aż chce się wychylić chociaż głowę przez okno. A jak była na dworze szaruga, to nie mogłam nie zrobić pracy w soczystych, radosnych kolorach. Dla mnie to też jest jakaś harmonia. Niesamowity jest ten nasz świat, prawda?
Miłego dnia kochani, zdrowia, optymizmu i słońca!!!
                                                                                                                   Ann






22 komentarze:

  1. Śliczna kartka,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna Wielkanocna karteczka :) Trzymaj się Aniu w tym trudnym czasie przed maturą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aguś, nawet jakoś ta matura nie taka straszna teraz... Dziękuję bardzo! 😊

      Usuń
  3. Cudna kartka, wspaniały wielkanocny klimat ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osoba, która zostanie obdarowana tak sliczną karteczką, na pewno będzie przeszczęśliwa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Lindas como siempre tus tarjetas, mucha creatividad y amor al realizarlas!!

    Besotes y abrazos inmensos!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest, mocno trzymam kciuki za wygrane w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, czasu wcale nie przybyło :D ja nie wiem jak to jest, człowiek tak samo zmęczony chodzi ;)
    Super karteczka.

    Dziękuję za udział w zwierzakowym wyzwaniu bloga Kreatywnego. Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna wielkanocna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń