sobota, 28 września 2019

Natura inspiruje

Witajcie! Przychodzę do Was dzisiaj z projektem wykonanym na urodziny bliskiej osoby. Nie miałam totalnie ani pomysłu, ani weny do stworzenia kartki, więc poszłam na całość i pracowałam... na kawałku drewna!
Przycięty plaster wyszlifowałam i pokryłam bejcą. Gdy wyschła, zaczęłam zabawę. Za pomocą masek naniosłam pasty strukturalnej, dalej bawiłam się dużo chlapaniem, używając kilku kolorów rozwodnionej farby. W efekcie końcowym za wiele z tej pierwszej części nie rzuca się w oczy, jest to jednak też forma ćwiczenia i kompozycji, i "umiejętności malarskich hehe. Następnie przyszła kolej na tekturki ze SnipArtu i wykrojnikowy wianek. Wszystko potraktowane zostało tuszami z Latarnii Morskiej (brąz) oraz Archival Ink (pomarańcz). Dla urozmaicenia dodałam gazę. Zaczęłam układać foamiranowe kwiaty (do zobaczenia TUTAJ), wykrojnikowe liście, barwione także tuszem Archival Ink (zieleń) i małe różyczki. Aby napis (SnipArt), ozdobiony folią do srebrzeń (Itd. Collection) był dobrze widoczny, to kawałki papieru zwinęłam w ruloniki i pomalowałam pod kolor listków. Na sam koniec dodałam polakierowanego kotka i kwiatki wycięte z arkusza od Mintay by Karola, metalowe ozdoby i kropki metaliczną farbą.
Pracę zgłaszam na te wyzwania: #23 Liście, listki, listeczki, #60 Drewno, #48 Tekturka po przejściach.
Muszę przyznać, że pracochłonne zajęcie, ale ile radości tworzenia przy tym! Oprócz tego, to zawsze  nowe kreatywna przygoda. Jak Wam się podoba? Osobiście myślę, że jeszcze nie raz będę pracować na drewnie. Kochani, bardzo, bardzo Wam dziękuję za Wasze słowa, komentarze, odwiedziny. Jesteście sporą motywacją 😃 Życzę Wam dobrej, słonecznej niedzieli i zdrowia, bo teraz wszyscy łapiemy przeziębienia. Uściski!
                                                                                                               Ann













26 komentarzy:

  1. Super pomysł z wykorzystaniem drewna :).

    Duąą pracę wykonałaś ale wartko, bo efekt jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, ślicznie ukwiecona. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, trójwymiarowa kompozycja. Brawo Aniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł, śliczne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne detale :) widać jak wszystko jest dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Dziękujmy za udział w wyzwaniu "Miszmasz papierowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł, wyszło naprawdę świetnie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń