sobota, 21 września 2019

Kwieciście

Witajcie! Muszę Wam powiedzieć, że foamiran skradł moje serce. Tak przyjemnie mi się z nim pracuje! Opis nie za długi, bo i materiałów dużo nie potrzebowałam. Siedziałam w tym tygodniu i po prostu tworzyłam w każdej wolnej chwili coś po trochu. Sama jestem zaskoczona, że bez wykrojników można wykonać takie cudeńka. Mam ze trzy papierowe szablony, odrysowuję od nich płatki, potem traktuję je pastelami olejnymi (a leżały nieużywane już kilka lat! teraz mają swoją drugą szansę hehe) no i formuję na żelazku. Pręciki na chwilę obecną też robię sama, używam do tego białego kordonka, pasty strukturalnej piaskowej i farb. Poisencje natomiast, jak zapewne zauważyłyście, wykonałam z papieru technicznego, na mokro formowałam i dodałam półperełki/ styropianowe kuleczki. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny za rady i kursy, są mega pomocne. Szczególnie dziękuję Eli, która mi podesłała kilka kolejnych tutoriali.
Który "model" najbardziej się Wam podoba? Mi osobiście niebieskie, wiadomo... ;)






Pręciki z kordonka i pasty:


A tutaj moja dotychczasowa produkcja razem. Jak kolorowo 😊


Na dzisiaj to tyle, jeśli chodzi o robótki. Czas na wyniki rozdania. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia, a tymczasem książka pt. "Tatarka" leci do... numerka 9, czyli Aliny :) Gratuluję i proszę o przesłanie adresu do wysyłki na ann.goldwin@gmail.com. Czekam do trzech dni, po ich upływie losuję kolejną osobę, jeśli zwycięzca się nie zgłosi.
Moi drodzy, czy u Was też już taka listopadowa temperatura? Słońce świeci, liście jeszcze nie brązowieją, w końcu mamy ciągle astronomiczne lato, lecz pogoda jak zwykle nam szaleje... Wszytko to sprawia, że zaczynam myśleć o ozdobach bożonarodzeniowych, bo jakby nie patrzeć już TYLKO trzy miesiące haha! Dobrego dnia Wam życzę!
                                                                                                        Ann

28 komentarzy:

  1. Mówiłam że foamiran wciąga,śliczne kwiatki zrobiłaś,wszystkie mają swój urok,gratuluję wylosowanej osobie i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i miałaś rację kochana! Dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  2. Aniu, dziękuję za zabawę i gratuluję Alince.
    Kwiaty przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatuszki przygotowałaś!!! Muszę spróbować zabawy z foamiranem:)
    Dziękuję za zabawę i bardzo się cieszę z wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kwiatuszki, wyglądają uroczo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatuszki.:) Gratulacje dla Alinki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Más flores!! Has mejorado la técnica ahora tienes muchos y bonitos diseños.

    BESOS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Un poco he mejorado, solamente un poco 😉 Gracias amiga¡!

      Usuń
  7. piękne kwiaty, magia kolorów, te niebieskie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie kwiatuszki. I takie urokliwe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kwiaty! Mi też najbardziej podobają się niebieskie ;)
    Pręciki można kupić na Ali - trzeba trochę na nie poczekać, ale mają dobre ceny i duży wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak,tak foamiran wciąga, też go lubię :DDD Piękne kwiatki zrobiłaś :DDD

    OdpowiedzUsuń