niedziela, 4 lutego 2018

Balet w fiolecie - SAL Soda odsłona 2

Dzień dobry wszystkim! W końcu zawitała do mnie zima, drzewa, krzewy i słupy energetyczne pokrył biały puch. Na zewnątrz żywej duszy poza zbłąkaną sójką nie widać, ale ja mam w planach dzisiaj śnieżki z rodziną 😋 Mimo tej mroźnej aury, zaczynam już myśleć o wiośnie. Trzeba by zrobić jakąś kwiatową pracę. Na dzień dzisiejszy mam gotową pierwszą wróżkę z SAL'u u Magos. Jak zwykle jestem spóźniona (przepraszam!), ale nawet w ferie musiałam robić zadania ze szkoły. Co do hafciku, znowu len, mulina dobierana Ariadna/DMC... i trochę kombinowania ze wzorem. Jakoś naszła mnie ochota na drobne zmiany i w efekcie dziewczynka nie ma kwiatów we włosach, a jej twarz ma też nieco inny kształt. Co o tym sądzicie? Zdarza się Wam zmieniać wzór według uznania? Miłej niedzieli!
                                                                                                           Ann




 * * *
PS. Przeczytane od ostatniego razu:
4. "Wiedźmin: miecz przeznaczenia" Andrzej Sapkowski - 342 strony

20 komentarzy:

  1. Fajnie, że próbujesz kombinować, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się też podoba, zachwycam się haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! This is so gorgeous!! The embroidery looks amazing!! I love the purple!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna 😉 też czasami kombinuję ze zmienianiem wzoru. U mnie śniegu już nie ma. Bałwana w tym roku już ulepiłam. Niedługo ma być nowa dostawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu 😊 Oby ta nowa dostawa się choć na trochę utrzymała!

      Usuń
  5. Piękny hafcik, aczkolwiek przy tych baletnicach wersja z kwiatami we włosach podoba mi się bardziej . Podziwiam za wyszywanie na lnie i za umiejętność zmiany wzoru . To wcale proste nie jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😊 Również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękne, barwne i radosne 😀 gratuluje talentu i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają się mi obie wersje dziewczyn tańczących :-) A zmiany też warto wprowadzać wedle uznania ,bo tworzymy wtedy własną wersję a nie tylko kopię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chciałam właśnie dodać haftowi troszkę oryginalności 😉

      Usuń
  8. Piękna! W tej technice to tylko podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń