środa, 7 lutego 2018

Ach, przypomniały mi się wakacje!

Dzień dobry wszystkim! Zajrzałam ostatnio na Wasze blogi, pooglądałam co tam nowego, co się pozmieniało u niektórych osób. Uwielbiam podziwiać Wasze różnorakie twory, szczególnie techniki dla mnie obce: szydełko, beading, druty, foamiran, papierowa wiklina, origami modułowe i  inne... No, ale jeszcze wszystko przede mną! Może kiedyś nauczę się robić którąś z tych rzeczy, kto wie? Na chwilę obecną na warsztat wzięłam scrapbooking i zabawę mediami. Zainspirowana m.in. pracami naszej blogowej koleżanki Natsuko, zrobiłam layout ze zdjęciem z wakacji (ach, ten Gdańsk!).
Powiem tak: jak na pierwszy raz źle nie jest, aczkolwiek jest parę rzeczy, do których muszę się przyczepić. Po pierwsze, kolorystyka: beże i brązy mi kompletnie nie wychodzą 😕 Trzeba nad tym popracować. Po drugie: ta fotografia, no... nie do końca pasuje właśnie pod względem barw. Do zapamiętania następnym razem. Z czego natomiast jestem zadowolona? Kompozycja jest nawet okay, lubię stosować różne faktury i rodzaje papieru. Kwiatki mi się podobają 😊 Banalne do zrobienia, tylko te malowanie!
Co Wy myślicie? Dziękuję za komentarze pod postami. To jest zawsze wspaniała motywacja ❤ Miłego wieczoru Wam życzę i wracam do porządkowania plików na komputerze - nazbierało się mnóstwo grafik z Pinteresta 😄
                                                                                                                Ann



16 komentarzy:

  1. Nie znam się na tej formie kompletnie ! Mnie się Twoja praca bardzo podoba .Połączenie brązów i niebieskiego jest zawsze zachwycające ,różne faktury i oszczędne zdobienia pasują do klimatu zdjęcia .Świetna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba 😊 Niebieski kocham, ale ostatnio brąz też wpadł mi w oko. Trzeba tylko go trochę dopracować 😉

      Usuń
  2. Mnie też się podoba, świetna pamiatka wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło będzie patrzeć i przypominać sobie nadmorskie przygody 😄

      Usuń
  3. Pięknie i bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa i cudowna pamiątka z wakacji.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba. Zestawienie brązów z niebieskościami zawsze mnie intryguje, jest bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cóż, muszę przyznać, coś w tych barwach jest 😉

      Usuń
  6. Media dają bardzo dużo możliwości, a Ty świetnie zaczynasz. Ważne, żeby się nie zniechęcić. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, media to super sprawa! Dziękuję Alino za miłe słowa i za motywację 😊 Również Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Śliczna prace ja także bardzo lubiłam prace z mediami.

    OdpowiedzUsuń