niedziela, 19 listopada 2017

SAL Soda odsłona 1

Dobry wieczór! Pragnę przede wszystkim podziękować Wam za udział w moim Mini Candy. Udało mi się wszystkie z Was odwiedzić, mam nadzieję, że Wy też będziecie chciały zostać ze mną na dłużej. 😊

W zabawie wzięło udział 15 osób, numerki przypisałam według kolejności zgłaszania się. Tak więc, zwyciężczynią zostaje...

 Numerek 12, czyli Agnieszka R! 😃
Serdecznie gratuluję i oczywiście proszę o  przesłanie adresu do wysyłki (ann.goldwin@gmail.com).
 Paczuszkę postaram się jak najszybciej wysłać.

Na koniec chciałam Wam pokazać początek haftowania SALu u Magos. Ja nietypowo, na pierwszy ogień wzięłam aż czwartą wróżkę. Kolory sama dobieram, w sumie w miarę wyszywania 😉 Na materiał znowu wybrałam len. Szybciej mi się na nim pracuje, a do tego obraz wychodzi nie za duży.
Pozdrawiam Was gorąco i życzę dobrego nowego tygodnia. 
                                                                                                                         Ann

25 komentarzy:

  1. Ojej, nie wierzę! Pierwszy raz wygrałam coś w Candy. Ann dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Twojej zabawie. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę z wygranej! :) Przydasie na pewno spożytkuję w najbliższym czasie.
    Twoja baletnica będzie się pięknie prezentowała na lnie. Super kolorki dobierasz :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Cieszę się, że tym razem Ci się poszczęściło!

      Usuń
  2. Gratulacje i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej Agnieszce i dziękuję za zaproszenie do zabawy. Czekam na haft, z pewnością baletnica będzie piękna:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Aniu za miłą zabawę a Agnieszce serdecznie gratuluję.
    To będzie śliczny hafcik! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W małych obrazkach też dobieram sama kolory z tą różnicą, że wszystkie od razu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest dobry pomysł, ale cóż... nie umiałam się zdecydować co do kilku kolorów, więc stwierdziłam, że poczekam jak te będą się prezentować :)

      Usuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni,a Tobie Ann za zaproszenie i świetną zabawę :)
    Baletnica będzie cudna w tych kolorkach,czekam na efekt końcowy :)
    Ściskam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo 😉 Dziękuję, również Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Gratuluję Agnieszce. A moje wróżki jeszcze na papierze ☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie martw się Tino, jeszcze mnie wyprzedzisz w tym haftowaniu 😉 Ja mam tylko start taki szybki...

      Usuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Wróżka będzie urocza i na dodatek w moich ulubionych niebieskościach :) Do małych hafcików również dobieram sama kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Agnieszki, a wróżka będzie prześlicznym hafcikiem:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę.Gratuluję Agnieszce! Wróżka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa efektu zmiany kolorów. Sama też dobieram kolory niezależnie od rozpiski i moja fioletowa dziewczynka chyba będzie w cieplejszej tonacji fioletu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każda sobie tak dobiera kolory według upodobań, to te obrazki mają mimo wzoru nieco osobisty charakter, prawda? 😊 Chętnie wpadnę do Ciebie zajrzeć jak tam wróżki!

      Usuń